Välkomna till Tivoli Empatia!
AM, den länken passar en gråmulen dag som denna
Är det nytt uppdrag på G?
AM, den länken passar en gråmulen dag som denna
Är det nytt uppdrag på G?
AM, vad underbart med 2 nya uppdrag (samma produkt bakom båda eller?)
Magen mår bra idag. jag har googlat på symtom och det kan vara vad som helst igentligen. Så jag avvaktar lite. Har pratat med min mamma som kan dessa saker och Victors bästa kompis mamma är läkare med fokus på magen, så ska prata med henne också.
Jag mår jätte bra men är trött... inte så konstigt kanske!
Apropå restaurang med barn. I söndag var hela familjen på O Learys och åt middag. Vi har varit där och tagit oss en drink mellan varven, men det var verkligen kanon bra. Vilken service och vilken personal, de tog hand om våra barn hela tiden och vi kunde äta och de leka
Vad roligt att Hektor har blivit stora killen
Till och med Livias grejor åker fram, det var imponerande... där är inte vi ännu även om lilla Louise är stora tjejen nu också, och likt Hektor väljer kläder och bestämmer
Men hon vägrar ha hästsvans, jag som önskade mig massa tjejigt till henne i julklapp! hårspännen och snoddar etc.
Mopedvin: Min familj bor också 55 mil enkel resa från mig i sthlm.
Vi har mini-tv till barnen i bilen, sen sitter jag bak med dem och läser böcker och vi ramsar och sjunger.
Inga som helst problem.
Längst med autobahn i Tyskland är det ju restauranger och tankställen var 5e mil så det är ju inget problem om man behöver sträcka på benen och äta lite.
Förra året åkte vi non-stop till kroatien, då sov barnen och jag på natten och maken fick köra. På vägen hem åkte vi bara dit vi kände för, tog in på hotell i underbara Österrike (icke förbokat) och sen i Tyskland.
Jag har väl barn som är vana. Det går hur bra som helst och det har aldrig varit något skrik. Däremot lite spyor!
ååååå Ska du till London AM, det lät ju helt fantastiskt roligt!
Är det ett tjejgäng eller åker du och maken med kompisar?
Det var verkligen länge sedan jag var i London!
Skulle inte vara fel över en helg.....
BS, ja vi bor ju liksom runt hörnet. Sen har jag bestämmt att allt går om man vill.... nästan allt. Min make tycker vissa saker är mer stressande än jag, men som jag sa till honom behöver man ju inte välja de förnämligaste restaurangerna, utan ta de där barn är välkomna. Till och med hundar är välkomna på vårt olearys Det är plus!
nä nu ska jag äta lunch!
Vänner, jag kan ringa dig när jag pratat med maken, jag har naturligtvis ingen aning om vad vi har. Den är iaf inköpt på Clas Ohlson och den är lätt att ta med sig när man är borta på middagar etc, så man Victor kan sitta och tita på film innan han somnar typ.
Inget nytt från Oupsie.... okej.... hoppas de ligger och snusar på nyfödd Daisy nu!
Heja AM, du ska kämpa vidare mot blötdjuret Missade att skicka mina hejaramsor innan. Hoppas skitgubben flyttar innan februari är slut! Eller mars iaf
Här har vi blöja på Victor på natten, han vill sluta men det får han inte för mig än. Han dricker välling och vill ha mjöl när han vaknar på nätterna ibland, blöjan är oftast ganska tung på morgonen (även om han också har sina dagar när han är torr). Så det blir blöja under våren med!
Louise var jätte duktig på pottan ett tag, men nu är hon mer duktig att kissa på golvet tycker jag. Kanske beror på att pottan inte är i närheten och vi inte hittar den i tid. Hon brukar säga till, men har blivit lite likgiltig på området, så nu är det blöja på henne nästan dygnet runt. Fast hon är ju bara 1,5 år.....
Jag kan känna mig stressad av att alla andra ungar kan det ena med det tredje hela tiden. Allt från att läsa till att kissa i toa....