Välkomna till Tivoli Empatia!
Äsch, portarna får gärna vara öppna för min del men den där andra jäkla soppan slipper jag gladeligen.
Lycka till AM! Hoppas det går smidigt och snabbt.
Äsch, portarna får gärna vara öppna för min del men den där andra jäkla soppan slipper jag gladeligen.
Lycka till AM! Hoppas det går smidigt och snabbt.
Tittar in lite hastigt innan ett möte.
pb - det finns energibars att köpa lite var stans. Själv blir jag lite kass i magen av vissa (gasig) medan jag vet att t ex maken inte har några problem alls. När jag tävlade mycket så klarade jag inte av att äta ordentligt den dagen jag tävlade utan tog en macka, dextrosol, vindruvor och banan. Det klarade jag mig utmärkt på.
Såg nu att han inte är förtjust i frukt för annars är ju banan strålande att äta precis innan träning.
UNDERBART!!!!
Och så är det fredag!!!!
Och så har vi avancerat i kön med två - 2- placeringar !
Och så skiner solen!!!
Och så har jag ätit goda raggisar till lunch (jag vet, det är inte fredagsmat men det skiter jag i)
Och så har jag varit ute på ett bra möte ....
... får jag gå hem nu?
Och så hurra för omsan och omsans dotter!!!!
Har säkert glömt något att hurra för ...
Inga raggsockor ... utan den där med bacon och rårörda lingon till!
Och köavancemanget beror nog på folk som har tröttnat och hoppat på något annat land istället ... trägen vinner!
Hurra för pbs vågrekord!!!!
Mopedvin - mitt foto är typ 5 år gammalt ... fast det finns även några från någon träff vi haft. Men lägg på lite rynkor, slappare haka och gråa hår så stämmer det faktiskt ganska väl (just nu eftersom jag låtit håret växa ut igen).
Jösses, vad jag vill ha helg NUUUUU!!!!
pb - instämmer gällande dialekterna. Blir så förvånad för när jag läser så pratar ju alla stockholmska!