Välkomna till Tivoli Empatia!
Oupsie: Vilka häftiga bilder! Och hon ser verkligen ut som en bebis! Fast du är i typ vvecka 30 nu eller? Så då är det väl i princip bara att de växer till sig kvar?
KLockarbol: Klart du inte jinxar tråden (fast jag hade nog också kunnat tänka så om det varit jag...) *kramar*
Snaily: *kram* Tråkigt med syrran! Men det är juh ändå ni som får bestämma i slutändan! (fast det är juh trevligare när man bestämmer något som folk blir glada av, än tvärt om..)
Och snaily igen, började se spår av tanten i går eftermiddag, och idag verkar det som det drar igång på riktigt! Tackar som fråga! Så nu ska vi väl kunna ta nya tag åtminstone! Och för den delen så har jag klättrat upp lite från depp bottnen, mycket tack vare ett sms från maken, som gjorde att jag kände att vi faktiskt är två i det här! Sedan en ansiktsbehandling, och en vipkväll med lite tröstshopping känns allt betydligt bättre!
Idag är det annars disciplin som gäller för jag ska hämta A redan klockan 12, sen ska vi åka och handla (dooodis bland annat, det tycker A är viktigast! ) Så jag passar på att önska alla en trevlig fredag och en härlig helg!