Godkväll! Har noterat finbesök från cicci, julkalender-diskussion, frågetecken kring frejis och lite annat smått och gott.
Jag såg en statusuppdatering från frejis svischa förbi för ett tag sedan som var optimistisk, men när jag försökte skriva till henne gick det plötsligt inte, så jag vet inget heller.
Julkalender får inte mina barn ännu. Conny går igång lite för mycket på allt han gillar, så eftersom han inte fattat att det finns ännu tänker inte vi introducera det heller.
Godis har conny precis börjat få, vi fick ett sånt jäkla jobbigt toa-bakslag att vi till slut kapitulerade och började ge honom en godisbit varje gång han gick på toa. Nu får han det ibland, när han kommer ihåg det själv, och toabesöken går betydligt bättre igen (för ett tag sen tvättade vi varje dag, och bajsiga kläder nästan lika ofta... )!
Annars får han choklad och glass ibland, men han är likt Hektor ett riktigt kakmonster (AM - har du fått mördegskakekonkurrens?? ).
Köpte torkade bananskivor och dito jordgubbar i tron att det skulle vara lite nyttigare, men när jag häromdagen tittade på innehållsförteckningen innehöll bananerna en massa socker och bananaarom(!) och jordgubbarna tror jag innehöll hela 49% jordgubbar, snacka om att vara lurad!! 8-o
Nu ska jag göra klart fotoböckerna som måste beställas så de kommer fram innan jul. Sov gott allihop!
snaily - Jag tycker 9e är en bra dag. Flera i trådens namnsdag dessutom.