Välkomna till Tivoli Empatia!
Fick idag svar på min fråga till Knattetimmen angående H:s badskräck. Lite kul, och bra tips!
sverigesradio.se/api/radio/radio.aspx&id=3457668&codingformat=.m4a&metafile=asx
undrar just om den funkar den länken ...
Fick idag svar på min fråga till Knattetimmen angående H:s badskräck. Lite kul, och bra tips!
sverigesradio.se/api/radio/radio.aspx&id=3457668&codingformat=.m4a&metafile=asx
undrar just om den funkar den länken ...
Nej det gjorde den inte ... Här då: sverigesradio.se/sida/play.aspx
Cicci - här händer inget "huxflux" aller "ooopps".
Men NU var det väl länge sedan September var inne!? Har hon åkt IN? Är Septemberbaby UTE?
Grattis September! Härligt att det gick så bra och att lillasyster är här nu. Att hon lurades så med storleken också! KRAMAR
Vi har Miele tvättmaskin och torktumlare - tycker framförallt tvättmaskinen är riktigt bra. Nu var det inte egna skattade pengar som betalade den men vi räknade ju ändå på priset mot livslängd och garanti osv och bestämde oss för den. Den har inte uttalat några "halvprogram" men jag har märkt att den - om man baraa fyller halva maskinen - tar kortare tid än först angivet på sig att tvätta. Sedan har den ju en mängd olika varianter av program men det antar jag många har nuförtiden: jeans, skjortor, express (30 min), ylle, siden ...etc
Jag tror det är denna: http://www.miele.se/se/hushall/Produkter/1141_35375.htm
Jag inbillar mig att alla tvättmaskiner spolar ur tvättmedelsfacket minst lite sådär halvdåligt. Man måste ändå diska ur "för hand"? Eller finsn det en maskin som klarar av det där? På senaste tiden har jag bara börjat använda Grummes flytande tvättmedelssåpa elerl vad den heter så då använder man ju inte facket alls.
Pastaskruvsvågen!