Välkomna till Tivoli Empatia!
PB och Klockarbol - ett gäng kramar i vardera riktningen!!
PB - man måste inte fira födelsedagen. Men jag skulle gärna lagat en schysst trerätters, shoppat nåt bra vin och stormat in hemma hos er med ett gäng trådisar i släptåg. Mest för att du ska förstå att du på intet sätt är bortglömd. Och att även du är VÄRD att firas!!
Snorkis - tack för att du delar med dig av din historia!! Jag fäller ett gäng tårar och önskar för vilken gång i ordningen att S hade fått förgylla er tillvaro på riktigt. Tack också för din insiktsfulla utläggning om att barn som levt är något att minnas på ett annat sätt än stackars S som aldrig fick se dagens ljus.... Du ger mig pusselbitar till insikt om vad som är viktigt! Samtidigt som jag givetvis beklagar å det djupaste att just du fått denna vidriga uppgift. Håller ALLAAAAAAAAAAAAAAA tummar för att S syskon ska komma till världen under odramatiska former! *kramar om*
Ego - befinner mig hos sväronen och idag ska vi fira jul här. Har just satt i mig julmat i stora mängder och snart är det julklappsdags. Är mest seg och trött på minusgrader... gick dock en prommis med Trollet i bärstol på min rygg = bra motion!!!
*kram på er alla*