Välkomna till Tivoli Empatia!
Skuttar in en snabbis efter en sen kvällstorhandling - riktigt skönt att bege sig till stormarkanden kl 20.00 på kvällen faktiskt, det är frontat o fixat för morogndagen men lite folk att bråka med
Lappis - har ni inte ngt arbetsmilöjombud? Arbetsmiljölagen är oerhört stark och i den regleras temperaturer på arbetet tex gå in på www.arbetsmiljoverket.se och kika där. vi har tagit stöd av några av dessa lagar o rekomendationer där i vårt fackliga arbete.
Hejja Mugglan och hennes tvillingar!
Parnassia kul att se dig i tråden, men jobbigt att det fortfarande är tungt med sömnen...
Vickan kul med jeansköp, jag hittade också ett par nya i lördags efter lunchen, mycket nöjd. Billiga var de också
Men jag vet inte vad jag gjort med mina pengar den här månaden, eller månaden har ju precis börjat och så kollade jag saldot på kontot idag och ...... paaahh! har ju typ inga pengar kvar, har inte kollat om det är nåt som dragits som jag inte har koll på men verkligen opassande när jag ska till Göteborg över helgen... Jag får ju bara skylla mig själv som inte har bättre koll.
Jag har förresten sökt 3 jobb idag, håll tummarna nu!
och vad vart det mer jag skulle kommentera? minns inte just nu. så bästa att stänga ner datorn och sova lite istället.
Nattinatt på er!