snaily - fattar inte ens att din syrra orkar argumentera för att ni absolut måste åka ned och visa upp bebisen. Som du säger tänk om ni får stopp på bilen ute i obygden och måste stå där i minus 20 grader och invänta bärgning. Nej, skit i vad andra säger och stanna hemma tills det känns rätt att ge sig ut.
Tinga - alltid skoj med lite inredning! Har för mig att vår senaste kudde till soffan är en Mimou (grön utan mönster).
mugglan - härligt med julmarknad. Själv valde jag att stanna inne hela dagen igår och städa, rensa, skura golv .. var helt slut när allt väl var gjort men attans så skönt det kändes.
Och till sist något som faktiskt tillhör trådens ämne. Idag fick jag påhälsning av tanten ... 8 dagar sent! Kan säga att jag hela tiden trott att hon ska komma men igår började jag faktiskt tveka. Kollade t o m om jag mot all förmodan hade något gravtest hemma men hittade bara en drös ägglossningstest, Crinone och Trombyl. Ha, ha ... en massa gamla "spöken" på den hyllan. Nästan så jag ett tag kände att jösses vi kanske kan spara våra 250 000 kronor . Men som sagt, nu är ordningen återställd dock väntar jag på att hon ska dra igång med full kraft.