Välkomna till Tivoli Empatia!
Godnattkramar till er allihopa
Tänker på er mkt även om jag innte hinner hänga här just nu...
Godnattkramar till er allihopa
Tänker på er mkt även om jag innte hinner hänga här just nu...
PB - det löser sig, speciellt om jag/vi får sova i ett rum där katterna aldrig är. Vissa katter funkar, andra inte alls - har ingen riktig koll tyvärr. MInns faktist inte om jag kände av ngt i somras, möjligen lite, men hade det varit mkt, så hade jag kommit ihåg det tror jag. Är de dessutom mest ute, så ordnar det sig!
PB förresten, tack igen för tipset om Prinsgatans Blommor, ska bli sååå spännande att se vad de åstadkommer! Men proffsiga är de helt klart, det räckte med att kolla in deras hemsida för att inse det & sen när jag varit där två ggr nu, så har jag blivit ännu mer övertygad om att det är helrätt att anlita dem!
Natti natti Sweet!
Mugglan, jag hittade niferexen häromdagen, som jag gick bet på när ni var här för ett tag sen, vill du fortfarande ha dem?
Haha, fattar vem det är som maken din hjälper att flytta - när du skrev 100 flyttkartonger
Snorkis, kul bild! Var det inte BS som pratade just om kvastskaft
Snaily, oxå nyfiken på vart du ska flytta, får kolla FB.När går flyttlöasset? Är det mannen din som fått jobb söderöver? orry om du får upprepa dig, men jag har inte hunnit läsa ikapp (o har gett upp hoppet om att göra det).
Nu ska jag kolla in länken om kn*llpastan!
Mopedvin, så du är gammal boråsare! Där jag vuxit upp, så kallar man boråsare för badjävlar Hela stan "invaderas" ju sommartid... Fasr nu är det mer än 20 år sen jag flyttade därifrån, såg jag är lika mkt badjävel jag med, gissar jag
Vilket grymmeväder det varit idag - vi körde korv m bröd på terrassen, sittandes på ett liggunderlag i solen. Mmmm!
AM - grymmesnygg klänning om jag inte redan sagt det! Bilder sen tack!
...och klart du ska boka tid hos frissan! Bara lyxen att göra det är ju värt mkt i sig!
Idag har jag varit & provat min klänning ännu en gång, snaaart är den klar! Amandas klänning var klar nu, så den fick jag med mig hem. Sååå fin! Vilket handarbete & sååå proffsigt! (vilken guld-kollega jag har!)
En riktig liten prinsessklänning, hon blev alldeles lycklig när hon såg den ikväll!
"Den ska jag ha på det stora kalaset"
Nu ska jag strax hoppa i säng, lite av en förkylning i kroppen som jag vill mota bort.
Kram på er alla!