• FruCicci

Välkomna till Tivoli Empatia!

BS, jag har inboxat tillbaka

Kul att din make gillade resten
    Men spara den du fick till din bror så du kan ge honom den i helgen när han fyller, sen kan du bara säga att han får en årsprenumeration på den.... jag har inga presentkort eller fina grejor jag hinner skicka med vår logga nu

• FruCicci

Du kanske går tiden fullt ut Mugglan?
    har 2 kollegor på jobbet där de fick tvillingar som föddes när de skulle. Det ena paret var stora, över 3,5 kg styck och det andra paret låg den ena lite mindre runt 3 kg och den andra på 3.3 De föddes vagnialt de sista och de första med snitt
    Hoppas de stannar jätte länge!

Hur är det med tvillingar, om de nu föds när de ska, dvs på BF får de ligga på neo iaf då?

• FruCicci
    Vännerfan skrev 2011-04-07 17:11:49 följande:
    Cicci, Ha det så kul på förlovningsdagen! Var det snart det var dags?
    Vi åker i morgon förmiddag Vänner
    Det blir Norrköping och Kolmården och Vildmarkshotellet
    Det var ett weekendpaket med lite för både vuxna och barn. Middag, titt i djurparken, korvgrillning och bada i pool.
    Det finns möjlighet att beställa behandlingar etc med, men jag vågar inte göra det förrän vi är på plats ifall något skulle vara tokigt eller gnälligt med barnen.
    Ska bli jätte mysigt.
    Har dock inte inhandlat några roliga boxers till maken, men ska ta ett varv i närmsta galleria i eftermiddag
    Kram
  • FruCicci

Sitter och läser i kapp!

MSW -  HERREGUD!!!! GRATTIS!!!!!

• FruCicci

Porchez, vi åker i helgen och firar 10 årig förlovningsdag 9 april. Vi var i öknen i Dubai med kamler och annat när vi förlovade oss, så djurparken på Kolmården känns faktiskt som ett bra sammanträffande och val nu
    Vi firar 5 år som gifta i augusti och kommer fira det lite innan, då vi åker på en weekend till Grekland, bara jag och maken (ska på ett bröllop där).

Snokis, kramen till dig!
    Vet inte vad man ska skriva ibland, men jag tycker så synd om dig som inte kan njuta.
    Men vi alla har nog våra nojjor mer eller mindre, jag har haft det med, men efter ett tag brukar det sunda förnuftet komma tillbaka.
    Förstår att allt är 100 ggr svårare för dig.

Lappis, vad härligt med Gotland! Jag gillar verkligen Gotland! Maken hade sommarställe där när han var liten, så han har en förkärlek med.

• FruCicci

MSW, vilken vecka är du i nu då??????
    Fan vad kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• FruCicci

När jag klicka på länken så det första jag får syn på är LEOPARD MÖNSTER!
    Vad betyder det ?????
    Att jag ska sy ett bar kalsingar själv i kväll ?

• FruCicci

OCH nu har jag hittat LEOPARD kalsingar till maken, på HM så klart! Rea med!

Skönt med bajsblöjan Snaily Det kanske kommer mer som inte doftar kattdiarré

• FruCicci

Härligt att vara nyfriserad Lappis!
    Synd att det var dyrt att åka med till Nice, et är ju härligt väder där nere nu.

Jag åker till Mallorca på tordag
    Ska bli så skönt, lång helg på Mallis, sen är jag inbjuden på invigningen och öppning av Puro Beach, he he he, inte illa.... ska mingla med diverse intressanta....

Jag har ätit fin-lunch med en värninna, och hon visade sin förlovningsring....ohlalalalalaaaaa den var crazy och i måååånga karat, men så är det 3e gången gilt med

Maken har köpt en fin ny bilbarnstol till Victor, nu ska han få åka framåtvänd
    3 år och 10 månader gammal så är det dax! Äntligen får han upptäcka hur det blir grön och rött och så vidare.
    Den såg bra ut, maken körde förbi mitt jobb och visade.

• FruCicci
    Inte illa med invigning på Mallorca. Är det bara du som åker eller följer även maken med?
    Bara jag som åker med några från jobbet
Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!