Välkomna till Tivoli Empatia!
Snaily: Känguruunge! Åh jag har också drömt såna drömmar att man tappar bort bebisen hela tiden (oavsett art). Det är det kommande ansvaret som bearbetas tror jag!
Snaily: Känguruunge! Åh jag har också drömt såna drömmar att man tappar bort bebisen hela tiden (oavsett art). Det är det kommande ansvaret som bearbetas tror jag!
Hej du 1up! Mama-hjärntvättade? Hur är man då?
Muggles: ingen fara - jag skojade ju. Ganska orimligt att jag skulle vara/känna mig lika vältränad som en fitnessbloggare med lätt släng av träningsnarkomani. Jag som f n inte ens har gymkort
Är det inte jag som är Lappis?
Nej Slappis - det är jag!
Här ryms de flesta typer - det vill jag bara ha sagt.
Jag tror Telis passar i lugg! Be frissan testa med en tunn gardin snarare än tjock ponnyvariant (been there, done that). Vill du ha moraliskt stöd så kan jag följa med!
Vi skriver ju om allt möjligt härinne och jag bor ju där jag bor och är som jag är av födsel och ohejdad vana så det vore fånigt att tro att jag skulle låtsas vara någon annan än den jag är. Men det fina med vår tråd är ju att alla möjliga olika sorters människor ryms här inne - trots att de (o hemska tanke ) använder tygblöjor eller inte vill ha en Gucciväska ...
Sålänge man är genuint intresserad av andra medtrådare och inte bara pratar om sig själv så är brukar man bli väl mottagen i denna tråd!