Välkomna till Tivoli Empatia!
www.caput.nu/ hos Erika har jag och maken klippt oss och varit nöjda.. Vet dock inte hur det ligger till i förhållande till dina geografiska "krav"..
www.caput.nu/ hos Erika har jag och maken klippt oss och varit nöjda.. Vet dock inte hur det ligger till i förhållande till dina geografiska "krav"..
Men vad fan jag blir så jävla ledsen och arg mugglan! Hur kan det vara så orättvist?!? Jag vet inte heller vad jag ska säga!! men jag hoppas verkligen att det går bra, det är väl det enda jag kan göra.. *kramar*
Mina tankar har gått till mugglan med familj hela dagen! Känns så ofattbart!!
Pb: ha det jättebra i Växjö! (Ev ska även vi dit en sväng imorn, kolla efter duschkar och byxor till A) hoppas på under med förkylningen! Och stort grattis i förskott på födelsedagen!!
Frullan: skickar en kram till dig och ditt helvete med!! Du vet väl att det finns plats för allas helveten och paradis här inne va? Även ditt! Kram igen!
Grattis till Astrid!
Hoppas det går bra för alla som börjar jobba idag! Har full förståelse för att det känns jobbigt..
Tinga: mysigt att läsa om dina killar!
Annars önskar jag mest av allt idag att allt går bra för muggens-familjen!
Klockarbol: *kramar* trist med värken! (låter fjuttigt) Jag har förresten blivit lite inspirerad av ditt köksmålande, att man faktiskt kan välja en modigare färg!