Välkomna till Tivoli Empatia!
åh herregud, när jag väl sladdar in så har alla gått och lagt sig.
Cicci, hahahahahah jag vill läsa memoarer! Eller sitta på din terass och äta dadlar (skippar vattenpipan).
Snorkis – vafan är det för amatörer som ringer?!! Hoppas hon har ågren som fan efter det där samtalet och tuggar fradga eller dörrposten. Och tungan. Gah!
Hattis – kram till ledsen Hattis!
MSW – så det kanske blir op ändå, det där verkar vara en himla klurig grej du har, jag fattar ingenting. Me det säger nog mer om mig än om sjukdomen. Hur går det med syskonverkstaden för er?! Du skulle ha hakat på till kläppen i helgen, då hade vi kunnat ses!
Koko– åhå, så maken hoppas få ligga järnet i Högbo? Till ingen nytta, pah!
EA – jag kommer ju för sent men röstar på skänk Eller sånt där avlastningsbord från IKEA och målar det vitt. fast det ryms ju inte så mycket på det.
Lappis – ny karriär? Det är det enda som pratas om här hemma. Men karriär kommer det nog inte bli här, jag har blivit för bekväm, lat och bränd för man får aldrig något tack ändå. Men ja e int bitter.
Men varför pratar ni efterrätter en tisdag, det är ju taskigt! Här har sockerkonsumtionen för 2011 redan slagit i taket så vi ska försöka ligga lite lågt och bara äta sött på lördagar. Om vi är hemma och inte blir bjudna. MOAHAHHAAH as if det kommer funka.