Välkomna till Tivoli Empatia!
Hejsan hoppsan!
Liten, känner med dig! Både jag och Ru är rejält sjuka- tror det är flunsan. Jag har haft den sen i torsdags och är fortfarande inte bra, Ru är inne på tredje dygnet med 40 graders feber. SUCK! Nåväl, vi har inte varit riktigt sjuka ngn gång den här vintern, bara småförkylningar och så hade Ru en väldigt lindrig kräksjukeepisod så det var väl vår tur nu... Hoppas lilleman kryar på sig snart!
Snigeln, låter som att Yngla är mkt mer krävande än var Ru var, men känner igen så väl detta med kommentarer. Ru sov i princip bara i selen både dagtid och kvällstid, vi gick och bar honom timmar varje kväll. Såååå många som tyckte att man skämde bort etc. Det var inte som att vi hade ngt val Men kan trösta dig med att för oss så vände det vid 5-6 månader, då kunde han börja sova mer i vagnen på dagen, ute även längre stunder. Mitt trick var att efter han somnat gå i ganska exakt 10 min och sen ställa honom på uteplatsen- då kunde han fortsätta sova ett bra tag. Vet inte varför men det där med 10 min funkade för oss! Han sov inte inne dagtid (utan att sövas i sele och sen krånglas ur den) förrän han var 9-10 mån.