• Fru E

Välkomna till Tivoli Empatia!

Lappis, AM-alla magar är välkomna

Oupsie-hallonbladste kan du dricka och äta stark mat!

Min mage är ytterst otränad just nu men det ska fixas till fram till nästa försök. Provade zumba i måndags och har lagom med träningsvärk nu, måste nog öva lite mer på att släppa loss för ibland gick det i rasande tempo så man hann inte fundera så mycket över stegen

• Fru E

Hattis-svarta trosor är guldvärt när man inväntar BIM!!!! Då slipper man se vad som ev finns där inte för att man måste analysera men skadad som man är

• Fru E

Argh hann inte in igår men stort GRATTIS Mugglan till skräcködla hoppas att helgen blir härligt med!

• Fru E

Mugglan-var uppe hos företaget i onsdags, mitt ute i bushen ligger det och de har en väääääääldigt snackesam ägare . Fick veta att hans katt har brutit benet och röntgats, ja en norsk skogskatt alltså,  så det var tur att vi kom på eftermiddagen och inte förmiddagen
    Vi får antagligen en offert idag så återstår att se vad notan landar på, blir antingen massiv ek eller faner beroende, grepplist i aluminium och vitpigment. Det jag inte har bestämt vad jag tycker om är att de vill stryka pigmentet två gånger, dvs det blir lite mer vit ton än jag kanske tänkt, för det var svårt att få en strykning snyggt tydligen. De strök endast två gånger efter att kunder inte blivit nöjda med en strykning......

• Fru E

Ni andra som haft missfall, fick ni er vanliga cykel tillbaka
    Tanten kom efter 6 veckor och nu borde jag vara på dag 15 men har liksom förra månaden lite dripp på pappret mitt i nu och sedan försvinner det och är som vanligt tills tanten kommer. Känns inte så hoppfullt att få äl och lyckas på egen hand . Återstår att se om tanten tar 6 veckor på sig igen denna månaden, hade hoppats att kroppen skulle vara hyfsat återställd till nästa försök

• Fru E

Ohh köksrenovering!

Vi valde en Intra ho som är svängd i ovankant, en stor och en mellanstor ho fungerar perfekt då den lilla hon är lagom liten eller vad man ska säga.
    Induktionshällen är guld värd, har bara fått lära oss den hårda vägen att man numer inte hinner göra sysslor medan man väntar på att plattan ska bli varm

Hattis-du frågade om tidigare om vi ska försöka igen och visst ska vi det även om jag inte ser framemot det varje dag. Tänkte köra igång i mars när våra födelsedagar och bröllopsdag är över så det inte finns några stora aktiviteter inplanerade som bidrar med en massa stress och oro utöver den vanliga då
    Just nu strular kroppen som tusan, tanten kom kring den 7 januari (6 veckor efter ma) och fram till dag 13 var det lugnt sedan dess har jag mellanting mellan spottings och tant varje dag så med andra ord ingen äl. Känns inte som om kroppen är i balans precis men den bättrar sig väl fram till mars förhoppningsvis. Annars byggs alltid slemhinnan upp med progynonet skulle jag tro och bli redo......

• Fru E

Snaily-har inga bra råd att ge men det ville du inte ha tror mest på att göra det ni redan gör och försöka att härda ut så Yngla får in rutinerna

Mugglan-inte skrämmas så med sammandragningar inga A&B på många veckor så det så!

Ingångslåt kommer inte ens jag ihåg vad vi hade men sista låten till solnedgången var Fly me to the moon

• Fru E

Oupsie-åhhhh vad glad jag är för att det känns liiiiiiite bättre för dig *lockar på Daisy så hon kommer ut snart*

Nenne-vink vink!

AM-hoppas er plan att vräka Yasuragi lyckas!!

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!