Telis skrev 2011-04-27 15:02:38 följande:
Men jösses, Piggelin, läste du ut allt det där ur mitt inlägg?!
Som jag sa redan igår så är det här ett I-landsproblem. Precis som många andra har här.
Jag kanske är en curlingförälder och en trygghetsnarkoman, det är okej i så fall. Jag försöker bara göra mitt bästa och försöker utgå ifrån vad jag tror är bäst för Televinken.
Nej Telis, det gjorde jag inte & jag påpekade det också i ett senare inlägg.
Att vi alla vill våra barns bästa måste vi väl ändå utgå från att vi alla här vill
Var hemma på frukost hos Mugglan idag - nu är det verkligen dags för Ada & Beda att titta ut snart, det tycker jag allt
Tack, Mugglan, verkligen supermysigt & gott!
Amanda har börjat leka en massa med olika grannbarn nu senaste veckorna - det är så kul att se! De springer fram & tillbaka mellan husen & jag inser mer & mer alla fördelarna med att bo i ett sånt här område med otroligt många barnfamiljer. Just nu hoppar hon studsmatta hos en av dem!
Ett av husen mittemot här ska säljas nu, det första sen alla byggdes för två år sen. Ska bli spännande att se utgångspriset.
Nähäpp, nu hojtar lilleman, han har varit kinkigare än vanligt både igår kväll & nu på em, förmodligen vaccinationen igår som spökar, för han ville inte äta ngn mat idag, så det fick bli ersättning till "lunch" istället.