Välkomna till Tivoli Empatia!
Tjoho!
Jag överlevde min första dag hemma själv och allt gick jättebra! (tack Leffelina, gullunge!)
Mitt viktnedgångsprojekt började idag så vi var ute en timme och gick med barnvagnen i hällregn, mindre kul, men säkert karaktärsdanande...
Trodde aldrig dagen skulle gå så fort! Vi sov till 10.00 och sen helt plötsligt så kom maken hem (då sov vi eftermiddagslur ) Jag inser att jag nog får dra ner min ambitionsnivå lite, allt som jag tänkt göra. Sen kanske jag ska sova lite mindre framöver också
Cicci - Jag hade blivit skitsur! Man kopierar ju inte rakt av, det tycker jag faktiskt är lite oförskämt. Sen när det är folk på jobbet så ser man dem ju varje dag. Mina ringar är ju också handsmidda av en guldsmed enligt mina önskemål och jag skulle bli jätteledsen om någon kopierade dem rakt av, de är ju mina drömringar som jag jag satt ihop efter min önskan. Men visst är det en fin komplimang också, de måste ju tycka dina ringar är grymt snygga!
Jag är ju för övrigt en sån där larvig person som ogillar om folk medvetet köper samma saker (när det gäller heminredning) när man umgås nära, jag tycker det är så fantasilöst, jag skulle aldrig göra så. Har någon hittat en snygg grej så tycker jag det är jättekul och beundrar den och sen lämnar jag det där, skulle aldrig åka iväg och köpa en likadan sak som vederbörande sedan får se nästa gång de kommer hem till oss.