Yezzzzzzzzz! Plupp-uppropet funkade!
Jag tror jag skrek efter dem överallt det gick igår...
Inget mess från Snigel som sagt. Hoppas hon fått sova gott inatt.
Själv har jag gråtit mig helt uppsvullen inatt efter att godis-incidenten ledde till ett storgräl där sambon vräkte ur sig ungefär allt det jag är räddast att han ska säga just nu. Som att han definitivt inte orkar med och klarar av ifall jag nu ska "gå och bli deprimerad och sjuk igen" Och en stor utredning av vad det egentligen är jag blir så ledsen för när han glömmer bort mig. För det gör han.
Jag känner mig också väldigt tagen för given. Och att jag ska klara allt, jämt stå stark och vara den som har hopp om livet för att han är så jäkla ängslig.
Nu reddes det väl ut och förlåt och bla bla, men allt det han hann säga sänkte mig faktiskt ganska många hack ändå. Det känns som att det var rätt onödigt.
Och sova gick såklart inte och imorse fick jag gå upp och leta gympabyxor åt sonen och kunde inte somna om sedan. Så då blir det det gråtmosiga, sömnbristgråa looken idag. Den matchar väl mitt glanslösa , glesa hår och de livströtta ögonens tomma blick rätt bra iofs, så helheten är ju iallafall samstämd och välavvägd.
Skitsamma. Vad är väl en bal på slottet, en Nobelfest eller en Oscarsgala. Man kan ju vira in sig i en filt och kolla på skidskytte. Då spelar det ingen roll hur man ser ut. Skidåkarna själva snorar och dreglar ju så förbaskat att man iallafall slipper skämmas om man själv har snutit sig.