Välkomna till Tivoli Empatia!
Stackars lilla fina Iris, även jag blir helt rosenrasandes! GRRRRRRRRRRRRRR
Kan bara instämma i dina egna tankar och även i AMs o Smints.
Inte för att det är till någon tröst, men tyvärr så finns det ju konstiga ungar som själva mår dåligt och inte är trygga, det är oftast de som sätter igång.
Har de även själva blivit mobbade/retade så tar de kanske själva ut det på någon annan i sin tur och gör lika dant.
Jag blev halvmobbad när jag var liten, allt från vilken bil pappa körde till vad min pappa hade för jobb etc, sen för hur jag själv såg ut (jag var inte tjock eller så - hade annat som folk retade sig på).
Det tog jag ut på en av mina klasskompiar, som var 30kg tyngre än jag. Hennes mamma ringde till min mamma och jag blev inte bjuden på hennes kalas, det kommer jag ihåg än idag.
Det som är det fina i kråksången är att vi blev bästa kompisar och är än idag och jag var tärna på hennes bröllop
Det är dock verkligen gräsligt att så små barn som 4 år säger så hemska saker!
Mina barn går på samma dagis som AMs barn och jag känner att de verkligen främjar kamratskap och hur man tar hand om varandra i olika situationer.
Nåväl.
Skickar massa kramar till världens sötaste Iris.
(och tänk på att hon inte alls är tjock, det är hon inte!!! Hon är lite rund och sen har hon längden på det BS, snart har hon sprungit av sig allt överflöd.... Fick höra på BVC att de börjar går neråt efter 4 år o nästan alla barn smalnar av lite för de rör sig och skaffar aktivieter och sysselsätter sig så mycket så de hinner inte äta och det de får i sig förbränner det)
Det blev ett långt utlägg, men jag blev också ledsen och upprörd.
KRAM även till EA, det var ju fasen att en till kläckte en sådan nyhet. Men snart är det din tur, kanske du ska vara den första att leverera trillingar i tråden
KRAMIS