vilket ljuvligt litet dockhus AM. Hade funderingar på det till dottern men hon är lite för liten ännu kanske. Men så hade min kära far varit uppe på vinden och hittat mitt gamla dockskåp med lite tillbehör så nu får hon det i vår ngn gång när dom kommer upp.
Har idag varit på KS och tagit en förebyggande spruta för jag är rh-negativ och bebisen är RH positiv. Så nu gör dom någon ny studie med att man får en spruta före och efter förlossningen..
PB: Usch lider med dig i denna eviga väntan, hoppas dagarna går fram som ånglok nu.
Viktualia: Härligt att känna så för att ha börjat jobba, det är ju hemkomsten som är helt fantastisk Känns lite mer på riktigt att man har en familj på något sätt. Hur tycker mannen det är att vara hemma då?
Husdjur, är uppväxt med katter av olika raser, men kommer nog inte skaffa något på länge.. Så mkt fix och trix när man skall resa bort osv.. min svärmor har 2 hundar och så mkt pengar hon lagt på att ha dom på hunddagis när dom är på semester är galet. Sambon är allergisk mot katt så det kan vi inte ha.
Lappis: Kul med fler fina glas, skönt att sälja lite grejer på blocket också. ut med det gamla och in med det nya
började så bra med matlista för ett tag sedan men nu har det tagit slut på inspiration. Men nu när jag är hemma så skall jag banne mig få en bra rutin på det också..