Välkomna till Tivoli Empatia!
PB: lycka till på ÄP!
Ore: har du också börjat jobba?
Jag trodde Piggelin hade BF 3/11 men jag kommer kanske ihåg fel? Amanda kom dock några dagar tidigt har jag för mig så hon kanske ligger på BB nu...
PB: lycka till på ÄP!
Ore: har du också börjat jobba?
Jag trodde Piggelin hade BF 3/11 men jag kommer kanske ihåg fel? Amanda kom dock några dagar tidigt har jag för mig så hon kanske ligger på BB nu...
Piggelin: hoppas det kommer igång nu snart så du slipper gå runt och vänta! Nä det där med yttre tryck låter väl inget vidare. Spontant tycker jag det låter som att rätt mkt kan gå sönder som inte annars skulle göra det, så jag tycker det låter som en ytterst tveksam metod
Här kommer dagens skräll: vi ska få tvillingar... (och det är inget skämt)
Inte bara ett positivt besked med allt jag vet om riskfyllda tvillinggraviditeter och det som hände Tinga osv. Först blev jag inte glad men nu börjar jag smälta beskedet och se det mer positivt.
Alldeles förmodligen är det enäggs vilket i sig tydligen betyder ökad risk (för just det som hände Tinga) och därmed tätare kontroller.
KUB-testet har skjutits på en hel vecka pga dateringen av fostren så jag funderar faktiskt på att berätta för min chef redan nu, för jag vet inte om jag kommer att kunna dölja magen i 3v till...
Vad är det för ny trådbebis Frullan syftar på (sid 88)??
Lappis: grattis till köplaceringen!
EA: proggar du nu också eller? Vad menas med att du fått östrogen denna gång? Och hade du inte ostimulerad FET (för du nämnde ngn gång att du inte hade naturlig äl)?