• Parnassia

Välkomna till Tivoli Empatia!

Hoppas ni får en bra dag på picnicen ni som är där. Och hoppas att ni andra på andra platser också får det bra förstås!

Vi laddar för studnetfirande av makens yngsta syster. Det blir utspring, blommor om halsen och kortege på stan. Snart dags för finkläderspåklädning.

Tack för alla kramar och vinkningar igår.
    Krama lite extra på era älskade idag med.
    Det gör jag.

KRAM!!

• Parnassia

Åh Snorkis!!
    Jag tänker på dig och er så mycket och hoppas av hela mitt hjärta att du ska få lite ro. Hoppas att allt går bra på måndag och att ni får träffa bra folk! KRAM!! KRAM!!{#emotions_dlg.flower}

• Parnassia

Inspirerad av gårdagens trevlig picnic har jag scannat av Vickans blogg och bokat det datum som nämns sist där. Har även vidtalat maken som vet om planerna.

Spännande med RUL MSW, jag håller tummarna!

• Parnassia

Karnelund verkar vara en toppenplats! Jag lägger det på minnet, eller försöker iaf, för vi funderar på någon liten tripp.
    Jag tjatar hål i huvudet på maken för jag menar att jag inte har fått några barnpresenter. Och jag menar samtidigt att en weekend eller ett par på ställen som tex Karnelund är perfekta barnpresenter. Nu i höst kanske? Att lämna bort barnen går ju bra, det vet vi ju eftersom vi lämnade dem länge när vi var i Asien nyss.

Men å andra sidan startade en vad som skulle bli en mindre renovering och målning av en takfot idag, som eventuellt urartar till en regelrätt takomläggning pga en del trista saker som hittades när maken rev ner hängrännorna.
    Summa: ev 100' ist f 30'. Vi får se.

Å andra sidan igen är jag övernöjd över att vi redan betalat biljetterna till höstens solsemester, den blir ju av ändå!

Mugglan - usch vad jobbigt om det inte verkar gå åt rätt håll med din mamma! Kram! Hur går det annars med tjejerna? Vad säger M? Äter de små? Sover de? Sover DU? Kram igen!

Snorkis - jag tänker på dig och hoppas du kanske just nu ligger och tittar på världens mest perfekta CTG-kurva! Hoppas du kan rapportera in här ofta! Eller i gruppen på FB om det är lättare att ta sig dit? KRAM!

• Parnassia

Suck! Fipplade bort ett långt inlägg. J-kla back-knapp på musen!!!

I korta drag:

Snorkis! Härligt med godkänd kurva, internet uppkoppling och vad det verkar en hyfsad kväll! Kram!

Skattepengar fick vi en hacka, men vi har ju redan andra roligare planer med dem. Men jag ska inte måla f-n på äggen innan jag hoppat över bäcken eller nåt i den stilen. Jag försöker vara cool tills snickaren har sagt sitt. Målaren jobbar på ändå och plåtslagaren vet att han kanske får vänta.

Nu ska jag göra ett städryck och sedan försöka skriva ikapp i dagboken,  ligger lite efter.

KRAM!

• Parnassia

Bilden på Trollet är underbar! Han platsade ju bra där i krokarna! Stekare ut i fingerspetarna

• Parnassia

Vi har bara haft pottor utan lösa insatser och det har funkat bra. Har haft en babybjörn och en från biltema tror jag. Babybjörn (eller var det babyproffsen) var stadigare och större i botten men därmed också lite knöligare att tömma. Biltemas var liten och smidig men kanske inte lika stadig.
    Istället för att lägga mycket pengar på en dyr hade vi flera billiga för att kunna ha en överallt, för krisen kommer fort när de är så små, inte läge att be dem hålla sig tills man hunnit till pottan om den är på en annan våning tex.

• Parnassia

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhh! Snorkis!!!! Jag blir alldeles GLAD i hela kroppen! All värme, lycka, kärlek och mys till er!
    Leffelina Snorkisson är HÄR! Hjärta

GRATTIS!!!

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

• Parnassia

Nu kom mina lyckotårar, jag har gått omkring är och tänkt på er Snorkis och det var som att det sjönk in på riktigt NU!
    Fantastiskt att hon är här!
    KRAM!

• Parnassia

Nenne - man vänjer sig så gott det går. Och man lär sig att uppskatta den tid som man får på ett helt annat sätt. Vänjer sig helt gör man kanske inte, inte jag iaf, någonsin tror jag. Det är lite jobbigt varje dag, men ändå ok på nåt sätt. Kram!

Jag kanske kan få vara en spindel i taket på BB då? Jag lovar att inte fånga dig Nenne.

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!