MSW: GRATTIS!!!
Jag var förresten beräknad 13/11 för snart 1,5 år sedan Men lillkillen kom fyra dagar sent... På sin gammelfasters födelsedag, för övrigt.
Liten: Grattis till husköp! Är också intresserad av att höra mer! Det måste gått rätt så fort, om övriga intressenter inte hann få klart med lånelöfte...?
Cicci: Hoppas helgen blir riktigt bra! Och även Mallisredsan Låter ju väldigt trevligt!
Snaily: Bra med trevlig mammagrupp!
BS: Jag åkte i Kläppen som nybörjare, och tyckte det gick jättebra! Finns många ställen där man kan åka olika vägar, och ändå hamna på samma ställe, har jag för mig. Och att backarna byter färg funkade bra, man kunde åka en liiiiten bit rött i backen, och sedan blev det lättare. Då kunde man prova litet
Hattis: Häftigt med både dina och kepsens hjärtslag!
Snorkis: Tråkigt med din pappas kommentar. Som du säger spelar det ju ingen som helst roll, om ni har köpt vagn eller inte. Däremot så SKA ju leffelina komma ut (i sinom tid) och vara frisk och må bra, och då är det nog väldigt bra att ha en vagn till henne
Nenne: 7% lönehöjning låter bra, fast synd att du inte redan har den lönen, förstås.
Fossing: Aj då, låter som ett plågsamt efterspel av den joggingrundan...
Porchez: Gillar manliga förskolelärare, och tycker det är synd att de inte är fler!
Jag hälsade på mugglan igår, hon har en jättefin mage som både är stor och liten på samma gång, på något sätt... Och även huset är jättefint, och jag tror att lillkillen lämnade det någorlunda i samma skick som det var när vi kom, möjligtvis med undantag för några fönster som numera behövs putsas...
Kvällen tillbringades hos min svägerska, tjejmiddag... Litet intressant. rätt så roligt överlag men svägerskan sa en grej som jag har litet svårt att smälta...