Välkomna till Tivoli Empatia!
Nån efterlyste Parnassia - jag tror att hon håller sig undan för att hon försöker få livet att rulla med noll sömn, nytt jobb och allmän familjesnurr...
Nån efterlyste Parnassia - jag tror att hon håller sig undan för att hon försöker få livet att rulla med noll sömn, nytt jobb och allmän familjesnurr...
Porchez du får gärna bolla ansökan och sånt med mig
Sitter på bussen hemåt... snökaos även i min landsände... hemma sitter maken och väntar på att få gå ut o ta en öl med en kompis.. han lär bli sen... Grattis Oupsie!!
Radbrytningarna dog.... och jag hittar inte hakarna för att koda enligt kokos tips...!!?!? Nån annan med en htc som kan tipsa??
jättekram till PB!!!
Snorkis - även om jag är en rätt modig människa så hade jag skippat utlandssemester med en 2-3 månaders. Särskilt hade jag inte planerat det i förväg, alls. Vår semester i somras (Trollet var ca 5 månader) var mest på temat åka hem till våra resp föräldrar och bo där några dagar. Det innebar ingen utmaning och därför vila. Inte ens jag, som hatar stilltje, pallade någon mer seriös utflykt än så. Framförallt inte mentalt.. dvs orkade inte oroa mig över hur det praktiskt skulle gå ihop sig....
Snorkis - jag är i samma behov som Porchez av nån snyggare handväska... men Åhlens var ju ett bra tips, har konstaterat att de har snygga väskor som inte är hutlöst dyra där... ska bara ha tid att gå dit... hm...
gääääsp
jag borde ha gått och lagt mig för en bra stund sedan... baaaaa men eftersom maken är ute och slarvar så anar jag att jag ändå inte somnar förrän han är hemma... vilket kan ta ett tag till... näee... mot sängen!!
kram på er alla!!