Välkomna till Tivoli Empatia!
BandeauBH är förresten inte min grej heller; får alldeles för "utsmetad" byst av det. Men det är grymt snyggt, så därför provar jag jämt det när jag ska köpa ny bikini. Att jag aldrig lär mig!
BandeauBH är förresten inte min grej heller; får alldeles för "utsmetad" byst av det. Men det är grymt snyggt, så därför provar jag jämt det när jag ska köpa ny bikini. Att jag aldrig lär mig!
Porchez - ah, en ny hunk! Vad har han för kvaliteter som den gamle saknade? Bättre på Art undvika dubbelbokningar kanske?
Snorkis - så länge det går framåt är ju allt bra. Det måste få ta tid, med tanke på allt ni gått igenom. Skönt att din man är hemma så länge till.
Nähä, god kväll på er; nu blir det en joggingtur.
Nu är vi äntligen iväg på vår resa, även om vi än så länge bara är ca 30 min hemifrån. Får jag möjlighet tittar jag in under resans gång (dvs om jag hittar trådlöst nätverk någonstans). Hoppas att alla får en toppensommar!
EA -vad ledsamt att det inte blev något med Buster. Och du - anklaga inte dig själv för att du tog ut något i förskott; det är ju bara mänskligt att göra det. Ni har inte funderat på att köpa en hundvalp, bara för att vara säkra på att faktiskt få en hund när ni väl ställt er in på det? Kramar!
Piff & Puff är också glada att vi nu är iväg på "mester", att vi ska bo på "kalitell" och äta på "vestovang " (fast de knappt äter något när vi väl är där). Själv ser jag fram emot att få massor av härlig tid tillsammans med hela familjen utan att störas av alla de praktiska saker man jämt måste fixa när man är hemma.
Hej! Här kommer också en hälsning från semesterland; dock en solig & varm sådan. (Det är väl ingen som blir avundsjuk nu? ) Vi befinner oss i Ligurien, på italienska Rivieran och njuter av fint väder, härliga bad och god mat. Piff & Puff älskar att bada, så det är perfekt att befinna sig på ett ställe med 25 gr i vattnet. Innan vi kom hit bodde vi på ert Agriturismo utanför Verona - My God; vilket ställe säger jag bara. Det låg på kullarna precis ovanför stan, så vi hade en underbar utsikt från terassen och vilka middagar vi serverades där - jag får gåshud bara jag tänker på dem. Kroatien kan slänga sig i väggen när det gäller mat, åtminstone jämfört med Italien. Kramar till er alla & några extra till Snorkis!
Hej! Nu är vi hemma i Svedala igen efter en härlig semester. 450 mil blev det på 3.5 v och allting har gått toppen. Höjdaren var att bo på Agriturismo utanför Verona; sagolik mat & miljö.
Lappis - lovar att skriva en längre reseberättelse & ser fram emot att höra om er resa också. 60 flaskor vin blev resultatet av våra besök i Italien & Frankrike.
Snartis - vad segt att lillebror inte vill komma ut. *ger honom en kick i rumpan*
Porchez - vad ledsen jag blev av att läsa om allt elände killarna i ditt liv verkar ställa till med. Kram!
Tyvärr kan jag inte komma på tråddejten; ska på tjänsteresa t USA precis efteråt & då sabbar jag två helger med familjen, så det får räcka med det.
. Vi har två veckors semester kvar; ska vara hemma den här veckan men åker till Öland, Gotland eller Bohuslän nästa vecka, beroende påvar vädret är bäst. Inte så dumt med sex veckors ledighet. Idag åt förresten Puff en vettig portion middagsmat med oss (tidigarehar han i principbara ätit på dagis); pasta & 3 (små) köttbullar slank ned. På semestern åt han lite av varje, bl a en hel macka till frukost några ggr. Puff var faktiskt den i familjen som gick upp mest under semestern; nästan plus ett helt kg. Börjar bli en liten klump nu & väger över 15 kg. Nu ska det "bara" lossna för Piff också, men det lär ta mkt längre tid.
Nenne - superdupergrattis! Vilka fantastiska nyheter! Har aldrig tid att vara här längre, men fick ett insidertips att kolla! Jättekramar till dig och P! Vilken grej!
Måste ju säga hej till er andra också, när jag nu lyckats ta mig hit! Har massor att göra både på jobbet och på fritiden, så jag hinner aldrig in här just nu. Jättetrist! Har dock bestämt mig för att köra stenhårt på jobbet den här hösten, så det finns inget BT-utrymme då.
Kan förresten berätta att vi fått en kallelse till ätutredning för Piff & Puff - 2 hela veckor med start i mitten av oktober. Känns fint. Puff har kommit igång ganska bra med att äta vanlig mat nu, men det är fortfarande väldigt små portioner och tar lång tid, men ändå ett stort steg i rätt riktning.
Tjing!