Klockarbol: Det var något sådant som dök upp som tänkbart scenario för mig också. Usch och fy... Jag har inte själv blivit bedragen, men det måste vara vidrigt! Jag förstår att du känner dig grundlurad, men det är inget du ska skämmas över!!! Det är starkt och sunt att lita på dem som står en nära. Tyvärr kan man ju då bli sviken
Parnassia: Hoppas på bättre sömnnatt nu, och framöver!
BS: Om Astrid inte vill äta fruktpuré så funkar bananbitar, små små äppelbitar (av en ganska mjuk sort), melonbitar m.m. bra att äta. Eller har gjort det för lillkillen i alla fall...
Telis: Hoppas att din ev. blivande arbetsgivare ger en lön du är nöjd med
Fru E: Hojta om du vill att jag ska mäta på lådorna (vi har ju ett Ballingslövkök under installation...) Fast det hinns nog inte med förrän till helgen, dock...
Piggelin: Knuffa litet på magen och hälsa pyret där att det är dags att komma ut nu, det är jätteroligt ute i världen!!! (nästan jämt...)
Mugglan: Skönt att höra att du har landat litet i beskedet Av de tvillinggraviditeter som jag kommit i kontakt med (bekanta) så är det en vars graviditet och förlossning gick väldigt bra - tvåäggstvillingar (fast jag vet inte om det gör någon skillnad...?). En gick inget vidare, det var syrrans kompis som förlorade båda barnen. I det fallet hade ett av barnen ett hjärtfel, och det andra fick inte tillräckligt med näring. De förstod redan vid RUL att det som inte fick näring inte skulle klara sig, som jag fattat det. Men de hoppades att graviditeten skulle kunna fortsätta tills det första barnet var tillräckligt stort för att kunna hjärtopereras. Det gick tyvärr inte... Sedan har jag även en inte så nära bekant som väntar tvillingar nu, och jag har hört att det är litet krångel där... Vet inte vad eller hur, men jag vet att hon haft besvärliga graviditeter tidigare, varav en slutade som för Snorkis.
Och apropå det så undrar jag också hur det är med Snorkis, och hoppas att hon kanske tittar in snart...?