• Fru E

Välkomna till Tivoli Empatia!

Tack för alla tummar de behövs mer än väl!
    Testar inte förrän maken är hemma igen dvs antingen nästa söndag eller måndag morgon.
    Ingen som har lugnande historier om att det inte behöver vara kört trots spottings och lite rött ett par dagar Logiken säger att det kan vara normalt men alltid mycket mer trovärdigt att höra det från er

Här är det verkligen strålande väder sol och hyfsat varmt även om det blåser lite. Har härjat i trädgården och planterat om de övervattnade citrusarna så de har en chans att repa sig inbillar jag mig iaf.

Lappis-alltså vilka kommentarer folk kan kläcka ur sig numer biter jag ifrån på ett fint sätt. Så trött på att höra men det går nog bara ni slappnar av ni har ju så stressigt med huset nu, bahhhhhhh!

• Fru E
    muggles skrev 2011-03-26 18:16:17 följande:
    Låter ju som när jag plussade i höstas Kommer du ihåg? Först spottings och sedan ingenting...
  • Fru E

Mäh fick inte med:

Mugglan-påminn mig mer
    Hehe väninnan som har snart 2 åriga S har samma problem som Moa, hon fingrar på precis allt och gör tvärtemot det föräldrarna säger *tålamod*

• Fru E

Idag kom de trevliga deklarationspapperna, extra roligt när vi sålt och köpt hus. Eller kanske är det inte så farligt ni som vet
    Blir till att vänta till maken är hemma så vi kan reda ut det tillsammans med skatt, uppskov, avdrag och annat. Lyckades inte installera e-leg på  hemdatorn eftersom den har Ubuntu så får vacker vänta ändå.  Stod i informationen att man skulle ha köpekontraktet för det hus man sålt framme men det städade jag nog effektivt bort när vi flyttade *hoppsan sa*

BS-det verkar ändå gå relativt smärtfritt för dig att få ut allt,  skönt eller vad jag ska säga

• Fru E

Oms-låter  som en fullspäckad dag men skönt för er  att ha en exakt diagnos på dottern så att ni kan rikta in er på det till 100%

Snaily-hur gick hustitten

Mugglan-själv har jag suttit i möte hela dagen *muttrar högt*

• Fru E

Liten-vi har inte så många avdrag men det känns som den lätta delen fastnade redan på första frågan om vilket datum vi köpte förra huset
    Jaja vi ska nog lösa det, väninnan är mäklare om inte annat och till stor hjälp!

• Fru E

Snaily-får jag en länk med om jag ber snällt

• Fru E

Tinga-förstår inte aaaaaalllllllssssss vad du menar det enda som finns i mitt huvud är deklarationen  så klart som jag ändå inte kan fullfölja innan maken är hemma och kan fixa hemdatorn!
    Min tes är att jag är ogravid tills motsatsen är bevisad och det lever jag efter så blir det inte lika jobbigt även om jag inte kan glömma det helt förstås.  Maken är inte hemma förrän lördag eftermiddag så innan dess händer ingenting

• Fru E

Tinga-inget mer rött men olika nyanser i brunt senaste dagarna blundar jag vilket är en frid för analyserandet

Har en unge i minuten på i bakgrunden och både jag och maken kom på att de kanske inte är det bästa att titta på när man längtar men jaja.

I veckan ska jag vara fröken duktig och göra ett städ samt renoveringsschema så att vi kommer i  mål och kan köra motorcykel snart när vi vill

• Fru E

Men oj vad lugnt det är här nyss hemkommen från möte där min dator pinsamt nog havererade, hade material på den som vi skulle gå igenom men skickar det istället. Men hatar när det strular!

Ikväll/eftermiddag blir det "lek" med tjejerna, ev har de sina två döttrar med sig på snart 2 månader och den andra på 2 år. Lite tidsfördriv som skingrar tankarna.

Sweetan-what vill du inte flasha allt för den fina läkaren läkare är sådana personer som jag verkligen vill känna mig trygg med

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!