Välkomna till Tivoli Empatia!
City Dental finns i allra högsta grad kvar, kan jag meddela. De fick rätt mycket dålig press för något år sedan, men jag tror att det var ganska vinklat (det stod om antal reklamationer/missnöjda patienter och det var många, men det är ju bara jämförbart om man skriver procent, City Dental är en STOR mottagning). Jag har inte varit där själv men har några kollegor som går dit och för dem har det funkat bra. Jag har dock haft samma tandläkare hela mitt vuxna liv och skulle inte vilja byta för att få det billigare om jag inte behövde.
Tinga - Kan man lämna in stokke-stolarna!! Måste genast undersökas var det kan göras här i krokarna. Jag hade tänkt fixa det själv men har skjutit upp det i över ett år nu...
muggles - Kände bara lycka från dig och blir glad för er skull!
mopedvin - Trevlig resa!
telis - Ser att badfrågan fått många svar, jag kan bara tillägga att mina barn haft långärmade soltröjor hela sina liv och inte verkar besväras av det alls. Jag har också varit noga med att förklara att solen är farlig och de protesterar inte mot solkräm heller. Eller ja, lillebror kan ju värja sig, men han går med på det iaf. Solkräm är dock mitt största problem just nu, cancer av solkräm eller cancer av solen? Använder just nu en från green people som är utan parabener och där de själva säger att det inte finns nanopartiklar i (eller iaf inte så små att de tränger in i huden), men den innehåller limonene i stället, vilket ju inte heller är bra... SUCK!!
Det var säkert massor mer jag hade tänkt kommentera, men nu ska jag nog packa ihop och åka hem.