Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Välkomna till Tivoli Empatia!

Babysång verkar vara en väldigt tröttsam aktivitet. Pricken har sovit i 3 timmar nu! Jag hoppas han vaknar snart för jag tycker han bör äta *fina ringar på kläderna*

• nennesjuttioåtta

Men om de skriker som besatta i flera månader, det kan väl inte vara normalt?!? Inser att jag haft en sjujävla tur med Pricken. Eller Trucken, som han fick heta idag när jag inte hann bestämma mig i tid vad jag skulle kalla honom. 

• nennesjuttioåtta

Telis - ja helt apatisk har han ju inte varit utan hade de första veckorna kvällsskrik. Fast om man gick runt med honom och inte satt ned så lät det inte så farligt, bara gnälligt. Och sen poff försvann det och man glömmer bort att han ens varit sån.

• nennesjuttioåtta

heja OUUUPPSIIIIIEEEE!!!!  

Porchez – vänster fram är vanligast, höger fram kallas väl goofy har jag för mig. Vad känns bäst? Vilken fot skulle du sätta fram om någon puttade dig i ryggen?

Telis – skönt att du känner dig bättre!

Hej Sweetiee!

Puss och kram på dig Frullan, vad menar du med att du känner dig utanför här?  

• nennesjuttioåtta

precis, Hattis! Det man helst har som stödben brukar man vilja ha främst. 

• nennesjuttioåtta

vad kul Porchez, vart ska ni i Sälen? 

BS – när åker ni till Sälen? Jag tipsade ju AM om förra året att ta catering på filébuffén från Lammet & Grisen om ni inte vill gå dit med barnen.  

• nennesjuttioåtta

HaTTIS – hurra för illamående! Så länge det inte är kräkis *fniss*

Idag känenr jag mig duktig, har precis åkt 8,5 km längd i spår som mest bestod av kåda och barr. Det ser ut som fästzonen är magnetisk för det är så mycket bös som kletat fast, hahah! 
    Koko – hur är formen? Vad är planen??

Nu rullar Pricken! Dagarna man kunde lämna honom i soffan eller sängen är alltså över... Fast det där låter ju som att jag brukar lämna honom där och sen gå ned på stan och klubba sälar...

• nennesjuttioåtta

vad är penntricket egentligen. Är det när man ska hålla fast en penna under tutten? Men om man har riktiga praktlappar, sitter inte pennan kvar då? Eller ska man balansera pennan ovanpå tuttarna? Jag har ju aldrig haft ett veck under förrän nu, men mjölkstinna boobs räknas kanske som doping?

• nennesjuttioåtta

porchez – kan vara bra att veta om du ska ta taxi hem en sen natt, annars kan du nog hamna var som helst. Norge?

• nennesjuttioåtta

vad fint av Oupsies make att rapportera, hoppas han får stå nära och peppa (och att hon tycker han doftar tillfredsställande)

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!