Välkomna till Tivoli Empatia!
även om vi är skapta på samma sätt och en förlossning sker lika, så är väl också alla olika känsliga för smärta? Dum jämförelse kanske, men min värsta ihärdande smärta är ju mina tatueringar, jag tycker att det är en riktigt hemsk plågsam pina!!, medan många tycker att det gör lite ontm men är en "skön" smärta...
Sen så kan väl själva värkarna vara olika kraftiga om jag förstått det hela rätt? Sen kanske det kan göra olika ont berodene på vad som händer under förlossningen också... Även dagsform kan säkert ha en betydelse, har man haft en lätt graviditet och mår bra så är man kanske starkare än om man haft ont i flera månader??
Det sista är en vild chansning som jag kom på nu när jag skrev, kanske är helt fel?
Idag har jag redan bränt min löneförhöjning eller jag har ju inte fått någon lön än så blir väl egentligen sparpengar jag shoppat för, men hittade nya boots, halsband, linnen, mobilväska och klocka! Samt att jag provade lite kläder som jag ska beställa från HM, då jag har erbjudande på 10% på katalog/internet beställnigar... I love shopping!! hihi!!
Sen när jag provade kavajer så märkte jag att jag fått bredare axlar, större överarmar - träningen ger resultat! I like ännu mer Så idag har jag en bra dag med andra ord...