Välkomna till Tivoli Empatia!
Stackars Hattis med halsen....
Hoppas du blir bättre snart!
Stackars Hattis med halsen....
Hoppas du blir bättre snart!
Å jag fick just veta att vi samalat in över 2000 dollar på senaste "Bake Sale" samt ""Book fair" som vi had i veckan för lilltjejens dagis!!! KUL!
Mugglan,
ja det där med att ta med mat eller liknande ÄR verkligen otroligt uppskattat!
Både när min egen pappa dog samt när svärfar dock så var det oerhört uppskattat med sådant eftersom man själv inte riktigt orkar tänka på sådant. Än mindre fixa eller ibland knappt äta. Men om vänner/grannar kommer förbi med ätbara saker som bara går att värma eller så underlättar det mycket!
Vi har även gjort liknande saker till vänner när de fått barn.
Både i Sverige och här i USA.
Att få frysen full med lagad mat som man bara kan ta fram och värma är guld värd när man kommer hem med liten bebis. Till våra bästa vänner som fick sitt 2:a barn i höstas så gjorde jag en stor lasagne, en potatisgratäng samt köttfärslimpor (små i muffinsformar som är enkla att frysa och värma...) till dem och det blev otroligt uppskattat!
Ooops
nu spammar jag visst tråden själv ser jag...
För att fortsätta lite till så kan jag vara superEGO och säga att jag banne mig nojar järnet nu över att jag ev är gravid!!!!!!!
Jag känner efter heeeela tiden. Känns magen inte lite väl svullen? Har jag inte varit onormalt trött den senaste tiden? Kniper det inte lite i livmodertrakten? Är jag inte varm? Känns inte brösten lite ömma?
Jag har inte ens nänt ngt till maken för jag tror han skulle tycka jag vore skitjobbig. Hahahaha!
GAH!!!!!!
Jag blir galen!!!!!!
Just för att jag pendlar sååå mellan att faktiskt önska att jag är gravid och att vara SKRÄCKSLAGEN över Om det skulle vara så....