Välkomna till Tivoli Empatia!
Godmorgon!
Saknar också Tinga, men jag misstänker att hennes frånvaro kan bero på att det varit mycket tvilling-förlossning-snack i tråden ett tag nu.. Det är juh av förklarliga själ lite känsligt kapitel...
KRAMAR TILL TINGA iaf!
Här håller de på och plockar bort gamla lyktstolpar och en lyckades trilla på vårt staket så att det är böjt.. Han sa att han höll på och skulle ringa till någon "för det här får vi juh fixa".. Eeh, ja.. Det bör väl inte kunna bli vårt problem på något vis väl..? Jaja, inte hela världen, men vi vill juh gärna få det fixat.. Vårt ansvar lrä det väl inte vara, men om det är eon som äger nätet eller företaget som tar upp dems ansvar har jag inte koll på, förhoppningsvis har de.. Han som tar upp dem är pappa till några på dagis så vi känenr juh till varandra iaf..
Smint: Så jobbigt med feber! Och trist att den inte dök upp innan ni gick till doktorn..
Har fortfarande inte kommit något mer brunt/rött, men har fortfarande inte någon helt bra känsla i kroppen, men det beror nog dels på att det överhuvudtaget kom blod och dels hade jag nog ändå varit ganska nervös inför att lyssna på hjärtljuden, om där verkligen är någon där inne..