Välkomna till Tivoli Empatia!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Jag tittade ju inte bara in för att säga att jag inte gillar att åka tåg tidigare, men det var någon som krävde lite uppmärksamhet... Nu ligger hon i mormors famn och myser .
Stort grattis Gosnosen! Och fint namn .
Idag har vi varit och träffat min farfar lite snabbt, han orkar inte så mycket tyvärr. Men han blev väldigt glad att se Daisy, han fick till och med tårar i ögonen. Lilla farfar.
Fortsätter hålla tummarna för fru E.
Parnassia, gud vad härligt att höra att ni sover bättre!
AM, nä inte kräksjuka också Huuh, krya på er!
Avbruten för att amma, som vanligt...
Tinga, var det du som frågade om jag ammade? Jo, jag ammar. Sjukgymnasten tyckte att jag skulle ge hennes övningar en chans innan jag slutade med amningen, för jag sa till henne att jag funderade på att sluta om inte foglossningen började bli bättre. Så jag tänkte att jag får väl göra det ett tag och se om det blir bättre.
Angående förlossningsberättelser förresten, så hade jag skrivit ner ungefär halva, och nu när jag öppnade det dokumentet så fanns det bara två meningar.... Typiskt också.
Porchez, vilken värdelös tvättstuga! Man borde ju få hinna med mer än en tvätt...
Karlaby Kro låter ju trevligt . Vi har bröllopsdag snart och jag föreslog för maken att vi skulle hitta på något, men han undrade om vi inte kunde göra det en annan gång istället...
. Jaja, det spelar ju inte så stor roll egentligen.
Piggelin, härligt med en gladare Lilleman .
PB, trevlig resa!
MSW, tack .
Nu ska jag försöka få Daisy att sova, återkommer en annan dag.
Kram på er alla!
Ni gravida förresten, får mail från en av de där sidorna som jag skickade efter kläder ifrån och de har tydligen 20% rabatt på alla sina klänningar i ett par dagar. I fall någon är intresserad.
www.seraphine.com/