Välkomna till Tivoli Empatia!
smint - vilket otroligt tråkigt badrum de har!
smint - vilket otroligt tråkigt badrum de har!
AM - den var fin men jag skulle inte våga köpa något utan att få prova först speciellt något som är lite figursytt.
AM - du kan ju alltid lämna in den för ändringar, i sådana fall bättre att köpa lite för stort. Själv brukar jag ha problem med "smala" klänningar då jag inte har lika mycket kurvor som de verkar tro att folk i allmänhet har dvs höftpartiet sticker ut på klänningen.
Angående lägenheten så undrar jag också hur de ska få den såld. Gaudi inspirerat i en förortslägenhet?!
Om ni istället vill titta på något vackert.
http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectViewPremium.aspx?objectid=3QUBEATKGB4POULT
Soldemor - själv gillade jag de där rummen med fönster i tre väderstreck och så får maken sitt biljardrum .
Och visst gäststugan är suverän när makens vänner/släkt eller min pappa kommer på besök.
Cicci - bra initiativ med ost- och vinkväll. Jag kan i princip när som så kom gärna med förslag på datum.
Soldemor bor man "där ute" så är det nog bra med en gäststuga så folk inte behöver ta sig hem efter middagen.
Cicci - ja, jag har kikat på det där huset ett tag. Undrar vart det kommer att hamna i pris efter budgivning.
EA - ca 1 timma med bil.
men man kan ju även åka båt .
EA - i Stockholm är det inte alls konstigt att ha 45-60 minuter till jobbet.
Nej, nu ska jag iväg och färga de små (!!!) grå .