_koko_ skrev 2011-06-09 09:31:57 följande:
(fast det är ju samtidigt en enda blandare, trist om de då tror att allt vatten är safe så länge det inte lyser rött om det...Nä, jag återgår nog till att tycka att ni är lite galna
)
Precis vad jag tänkte på när du skrev det
dom år snygga men sjukt dyra.. men har fått för mig att det finns någon annan grej man man skruva på sin vanliga blandare som lyser? eller så har jag drömt det. Men bra att köpa tapwell, min sambos fasters man som startat det
Snor Hugo sover vidare så hinner skriva lite till.
Snaily: Skönt att hon sover så bra på morgonen och vad härligt att hon ökat så bra sista veckorna. Hejja dig
Oms: Om jag kommer så har jag en 4 månaders med mig så vi skall inte vara i ngn lekpark, men om ni sitter med ryggen mot parken så ser hon kanske inte det
Ta med lite bollar osv så hon kan sysselsätta sig
AM: Skulle inte heller hitta dig med den beskrivningen om jag inte visste hur du såg ut på FB
Jag är också gröngöling och just nu sjukt nervös över att träffa er, men det går nog över
Tinga: Hoppas natten blev bra inatt för dig
BS:Har du hört något med från läkaren? Hoppas det går bra med mannen i usa och med svärmor som hjälp.
parfymer anvnder jag i omgångar, har också några som stått alldeles för länge. Men just nu använder jag, clean warm cotton och någon från chanel som jag fått av sambon.
nehe nu vaknar H, sedan dags att packa fika och gå på avslutning på dagis, H får vara hemma med sambon så han slipper massa baciler och den kvava värmen ..