Välkomna till Tivoli Empatia!
Låter som härliga semesterplaner!
På midsommar har vi bjudit hit folk, vi blev tillslut 15 personer (varav 6 barn där de äldsta är fem år), lite knytkalas eller så typ.. Sen tänkte jag att jag och A ska vara med och dansa runt midsommarstången på vår hembygdsgård.. Ös-ösregnar det så får vi väl se om vi struntar i dansen..
Vi var och tog en första titt på vagn idag, och jag vet inte alls vilken modell vi kan tänkas gilla.. Hade juh en (lånad) mistral S med A som vi väl egentligen var ganska nöjda med.. Vad var det Oupsies vagn hette? Och har ngn hört talas om ngt märke som heter 4me by sba (tror det var så??)? Den hade relativt stora svängbara hjul.. Och, vi tänkte att vi helst ville ha en sittvagn med mjuklift, eller hur mäckigt är det med att man byter från liggdel till sitt del?
Eftersom vi som sagt lånade vagn till A så var vi inte alls inne i denna svängen då..
Nahe, nu ska jag nog flytta tvätten från maskinen till tumlaren, och sedan gå och titta på maken som lägger golv i hallen (det sista förutom lister/dörrfoder) innan vi är klara där!
Jag passar förresten på att önska glad midsommar, så att jag inte missar det!
Många kramar på er!!