Välkomna till Tivoli Empatia!
Tipas innan jag glömmer vad jag skulle skriva:
Fossing (hej förresten - har nog glömt att säga det i uppståndelsen kring Ada och Beda): Hjälper inte saltlösning, Nezeril och sug så finns det inte många alternativ kvar ... Förutom att inte låta henne ligga ner utan hela tiden bulla upp, låta henen sitta i bilbarnstolen eller babysitter (allt enligt en av mina gurus - förra BVC-tanten).
Parnassia: misstänker ni vätska i örat är det bäst att gå till doktorn. Ev testa ett litet tag med Nezeril först (så ev svullnad i örontrumpeten går ner och vätskan kan rinna bort. Men som sagt är nog doktorn ett hett tips.
Porchez: lyssna till dagens kloka gumma BS! Tror hon satte fingret på den "ömma" punkten nyss.
Hattis: jag TROR (men jag vet inte säkert såklart) att de flesta här inne lagar mat varje dag ... Eller har jag fel? Vad lever ni andra i s f på?
UL imorgon för familjen Muggles!? Hur ska de då kunna sova?! Jag lindar mina tummar i "hålla-läge" över natten.
Vad mera? Jo familjekalender med nya noteringar är nog en bra idé, Kängu! Även för mig. JAg har en tendens att glömma vissa saker också - inte bara ofrivillig projektledare, utan även en arg och dålig sådan!
NU har vi kommit på att vi eller i alla fall delar av familjen kanske vill åka till fjällen på sportlovet. Jättebra framförhållning! Det finns i princip bara 10-bäddslägenheter kvar. Lite oekonomiskt!