hej hallå
AM: Välkomen hem om jag inte sagt det, annars säger jag det igen Lät mindre roligt med vagnen, om jag skulle välja mellan dina andra två så hade jag nog valt brio race, dom är bra att köra och fullt liggläge. iofs är väl babytravel helt ok också..
pottträning pågår ju här också, nattblöjan är kvar och så måste hon bajja i blöjan men annars är hon torr, vi har inte stressat fram något utan låtit henne styra lite, och det går jättebra, har hänt 2 eller 3 olyckor så det är kul. Hon håller sig kanske lite väl länge emmelanåt. Tror att nummer 2 kommer lösa sig av sig självt.
Snaily: haha ja jag hoppas för er skull att det fina vädret kommer när ni kommer, för nu är det aptrist. ösregn och storm.. iofs är det inte så spännade att vara på stranden med lilla H, men jag hade gärna varit på baksidan i päronens trädgård och lapat sol. T och hennes kusin är 3 år nu, hennes kusin fyller 4 i december. Men jag sa till min bror igår att hon är för liten att sitta på kudde och berättade om att dom skall sitta bakåt så länge som möjligt och sedan framåt med med iaf bältestol.. Men han sa att hon får inte plats, hon är iofs lång men då kan han ju vända henne framåt sa jag då i värsta fall, men med en stol. Men han lyssnade inte rikitgt....
jaja hoppas det är bättre imorgon. Idag har vi varit på biblioteket och lånat böcker, lyckats hitta vattenfärger i hålan, lite otippat hade Statoli/time macken vattenfärg, men inte på ica. Så em har vi målat och läst. Nu är mamma och pappa på bio och båda barnen sover. H har sovit små korta stunder idag så han var helt slut, men han vaknar nog snart för mat. När dom kommer hem skall vi äta goda ostar och dricka vin. Mys.
Igår spenderade jag och H i visby och köpte present till bröllopet. Nu skall jag bara skriva ihop ett litet tal..
Bilstol, vi har en akta graco någonting, skitjobbig stol, hon sitter inte bra i den. Men eftersom vi inte har bil själva så lägger vi inte så mkt vikt i det just nu. Men när hon skall vändas och H skall ha större stol så hoppas jag att vi har bil så vi kan köpa en annan. iofs kanske hon sitter bättre i framsätet bakvänd med den stolen..