Välkomna till Tivoli Empatia!
Jaja.... tids nog lär man väl få rulla tummarna och få panik åt andra hållet d v s att man INTE har ngt jobb....
Jaja.... tids nog lär man väl få rulla tummarna och få panik åt andra hållet d v s att man INTE har ngt jobb....
Nu ska jag snart gå härifrån iallafall. Ska på ett seminarium som jag hoppas ska ge mig lite info om vad det finns för framtida karriärsmöjligheter...
Eller snarare FINNS det några jobb överhuvudtaget där ute!?!?!?!
Hoppas få några svar på det ikväll alltså....hahahaha!
Haha Mugglan,
kanske borde vi döpa om Ada och Beda till Härsan och Tvärsan?!?!?!
Men skönt att allt fortfarande verkar bra!!!
Ang att vara på jobbsökarfronten känns sådääää spännande.... Troligen för att jag är tvingad. Jag blir ju arbetslös snart. Hade inte känts lika läskigt om jag ahde sökt nya jobb "bara för att jag ville". Nu handlar det om att man funderar över hur många månader vi kan klara oss på en lön.... Och att jag måste hitta något inom överskådlig framtid för annars blir det svårt för oss att stanna kvar här vilket vore otroligt jobbigt med tanke på att maken inte är färdig än... Buhu!
Mopedvin,
hoppas du kan vila upp dig lite nu då när gästerna åkt!
Och du jag VET hur det är när man bor långt bort!!! De gånger man ses blir oerhört intensiva... Det slutar nästan alltid med en viss irritation tyvärr. Även när det fungerar bra.
Men det ÄR jobbigt att plötlsigt ha sitt hem invaderat ELLER att SJÄLV måsta flytta in hos sina gamla föräldrar igen. Särksilt nu när man har småbarn....
Smint,
grattis till bra 3-årskoll!
Idag har vädret vänt igen! Inga 23 grader men sol och för närvarande 7 vilket ska stiga till ca 12 under dagen. Najs!
Lappis,
vilka är era planer nu då när Japan är inställt?
Nä nu blir det kaffe!!!!
Izzie,
stort lycka till idag!