Välkomna till Tivoli Empatia!
Vickan, jag såg att du frågade om hur det gått att resa med Televinken. Det har gått över förväntan helt klart! Men då har vi också sett till att göra det så enkelt för oss som möjligt. Vi valde tex ett väldigt barnvänligt ställe, betalade extra på flyget för att få gott om plats, osv. Flygresan tog knappt 4 timmar och gick jättebra men jag tror inte att jag skulle orka åka 10 timmar till Thailand innan han fyllt 2 år och får ett eget säte.
Vi hade halvpension vilket innebar middagsbuffe på kvällen och där fanns nästan alltid någonting som passade Televinken att äta - och gjorde det inte det hade dom alltid en barnrätt. Barnsäng fick vi låna och man kunde hyra sulky om man inte hade med sig en egen. Det var bilfritt på hotellområdet och det fanns barnpool, lekplats, mängder med andra barn, katter, kattungar och massa annat spännande att upptäcka och pyssla med. Det har varit väldigt bra och avkopplande!
Sen hann vi bara hem innan gatans alla barn kom och ringde på dörren och frågade om inte Televinken skulle komma ut och leka.