Välkomna till Tivoli Empatia!
Snaily - men finns det inte hundpensionat i BB-staden?!? Vore inte det enklare?!?
Snaily - men finns det inte hundpensionat i BB-staden?!? Vore inte det enklare?!?
Jag tror mest att du har drabbats av "vänta, får du se"- sjukan. Dvs alla som måste berätta hur hemskt allt kommer att vara och bli... Vad säger att just du måste drabbas av en massa elände?! Du hade väl f ö din resa INNAN du blev gravid med Ynglet?! Var glad och oroa dig lagom!
Risotto - ska jag också bjuda på i helgen! Inte svårt, så länge man häller i lite lagom av vätskan i taget!!
BS - här är nog Trollets första tand på uppsegling också.. och hans mammas stackars bröstvårtor blöder.. så hm. amning på nedläggning typ
godnatt Telis!
Vissa valde ju motsvarande lördag till bröllopsdag och fick längre bröllopsnatt än alla andra....
... och för amningsstoppet finns en tydlig plan om det inte ger sig av sig självt.. makens första dagar hemma lär präglas av nätternas verksamhet...
Oj! här var det ingen våldsam aktivitet... hm...
AM - Hoppas INNERLIGT att ni fått sova inatt!!!
Telis - jacka stl 80 låter helt klart användbart! ta med den till brunchen!
Ego - har haft en ljuvlig helg med goa vännerna och laddar nu för att JOBBA imorgon. Skumma värld! Och inser att mina timmar vid BT åter blir starkt decimerade... hm...
nu ska jag släpa mig mot sängen.. ska ju upp TIDIGT för första gången på evigheter...
kram på er och hörs imorgon kväll!
Telis - jag har fått oproportioneliga utbrott på Trollet av ungefär samma skäl... jag tålamod?!? mjaaa... skeptisk ibland... hm... KRAM på dig i alla fall!
Ego - alltså.. jag känner mig närmast FÅNIG:.. men Vickan gled in på jobbet, fångade en decimetertjock pappershög, fick en ny dator, stol och bord och satt sedan med ett fånigt leende... Efter att ha skrivit några mail och producerat några papper.. tjaaa sen var jag ju nästan i 6:e himlen... tog klivet ända in i 7:e när det visade sig att jobbet skaffat ett internt chattprogram medan jag varit borta och att jag kunde babbla med favvokollegan på Ön!
Och Trollet och hans söta pappa har haft superskoj idag... så hm... livet är bra mysigt ibland!!