Välkomna till Tivoli Empatia!
Hej hopp i tråden!
Fru E - Fasen oxå! Det var ju er tur nu... Stor kram!!!
MSW - Grattis till plusset! Var inne en snabbis med mobilen häromdan, men hade inte möjlighet att kommentera då! Så kul!!! Hur mår du?
Porchez - Grattis till nya tjänsten! Vad roligt att de uppskattar dig och din arbetsinsats! Det är du värd!!! Njut av berömmet!
Oupsie - Stor kram!
Mugglan - Vad härligt att A & B mår bra och att de snart börjar närma sig "klar"-datum! Skönt! Jag kan föreställa mig att det är tungt att bära runt på två, men å andra sidan har man ju inte så mycket att välja på i det här läget. Det är ju åtminstone rätt tid att slöa på altanen och ta det lite lugnt. Kan tänka mig att man hade blivit rätt less om det var november, mörkt och instängd med tv'n som bästa kompis... Är det v 33 nu?
Tinga - Låter som ni hade en jättehärlig weekend! Imponerande summa att spendera på en helg! Men sånt kan man ju leva på länge - både själva upplevelsen och de roliga shoppingfynden! Mer flärd åt folket!!!
Cicci - Ha det så underbart på Mallis!!! Det låter ju toppen!!! Har aldrig varit på Mallis, men första veckan i juni ska jag och min bästa kompis med familjer åka dit en vecka. Alla tips mottages tacksamt!
Vickan - En upplevelse av ngt slag kanske kan vara en idé? Folk i min närhet som har "allt", och köper det de vill ha, brukar ofta uppskatta sånt. Det kan man ju variera lite beroende på ur mkt pengar man ska lägga. Finns ju allt ifrån biobiljetter, teater, utställningar, musikaler, restaurangbesök, vinprovningar, chokladprovningar, weekendresor osv osv...
AM - Läste häromdan om Livias lilla utflykt. Herregud. Det bara snörper till i hjärtat när man tänker på det. Vilken tur att allt gick bra och att storsonen var hemma. Skönt i och för sig att hon hittar hem och verkar kunna ta vara på sig, men den skräcken man upplever när de är borta är ju bara hemsk!
Liten - Grattis till husköp!!! Vad roligt! Finns det bilder?
Sen var det förstås en massa mer att kommentera, men det står helt still i skallen...
För egen del är det fortfarande fullt upp på jobbfronten, det verkar aldrig ta slut. Grejerna bara avlöser varandra. Men nu slipper jag åtminstone resorna på ett tag och inte heller är det fler "gransknings-grejer" där allt måste vara perfekt. Nu kvarstår ett antal processer som ska fixas till innan lugnet kan infinna sig. Ska bli så skönt med lite semester i början av juni!
Med graviditeten löper allt på fint så här långt. V 18 nu till helgen och veckan efter påsk blir det RUL. Nojar lite över att jag känner av fosterrörelser lite oregelbundet, vissa dagar mkt och andra dagar inte alls, men det är ju inte helt ovanligt för den tidpunkt där jag befinner mig graviditeten just nu. Allt är ute nu iaf, och alla på jobbet vet. På sätt och vis rätt skönt, men samtidigt väldigt konstigt att svara på alla frågor kring när jag ska gå hem när jag knappt fattat att jag är gravid.
Med maken och Matilda är det oxå bra. Vi köpte världen sötaste lilla cykel till M som hon fick förra helgen. Så kul! Hon blev jätteglad. I övrigt är jag mest bara lycklig över att vintern äntligen verkar vara slut. Jag är så trött på kyla och snö. Blir glad ända in i själen av vitsippor, jeansjackor och solsken!