• smint

Välkomna till Tivoli Empatia!

AM. du kan säker gå till läkaren och be dom kika efter vätska..   

appropå skor så har jag tänkt spara till H, iaf vinterskorna som inte blir slitna på samma sätt som sandaler osv.. Men sedan vet man ju inte om dom har samma sorts fötter.. T har rätt små fötter..De kavatsandalerna som T hade förra sommare, var väldigt fina ff, men dom gav jag till grannens dotter i somras och ett par andra sandaler. Sedan köpte hon en jättefin klänning till T istället, men det hade hon verkligen inte behövt. Men men..  Men vinterskorna skulle jag nog kunna sälja annars, för dom används ju inte så länge tänker jag. 

Hemma efter en liten mintur till skansen, just när vi var där så var det inte så mysigt väder så det blev en kort tur. Men nu är napparna lämnade och T har fått välja ett gosedjur i lilla affären, och sedan åt vi på mc donalds..   Nu måste vi sätta fart med packning och städning. Mina päron kommer imorgon kväll och sover här så det måste varsa lite fint..

H är hes efter ha "pratat" för högt igen, och lite snorig..  hoppas det stannar där....  

• smint

PB: Superbra pris ju för din syster ju, hotellet såg ju mysigt ut också..

gahh vad det är jobbigt med att man inte kan leka flera eller att T inte förstår att de stora barnen vill leka ifred... 3 bryta ihop ögonblick nu på en stund ute.. jaja  Nu skall vi äta snart iaf och sedan fixa lite.

var ju ute i skogen och plockade massor med svart trumpetsvamp som är en av mina favoriter i helgen, igår sneddade vi över vår allmäning när vi var på väg hem, precis under berget i massa mossa så växte det massor och ingen hade sett dom, så snabbt plockade vi av dom. lite roligt

Vänner: nej majsvällingen smakar verkligen annorlunda. Men kom fram till att den på tetra smakde bättre, finns bara från nestle. Men det kostar ju lite men om det inte är så länge så funkar det ju.. krya på honom och hoppas att telefonen får vara i fred nu  Kul att du gillade gneis, måste hämta ut Tildes overall imorgon..

• smint

Vickan: har sjukt dålig koll på vad du jobbar med, men håller tummarna att det inte blir något uppdrag granskning.

• smint

mopedvin: samma här, H vaknade 05.20.. sedan hade nappen försvunnit så var tvungen att hämta en annan och då var han superpigg.. somnade nästan om men inte helt.. Så nu är det bolibompa här också.

oms: Inboxar dig, blir så nyfiken på det du såg  

Parnassia: men ¨åh så stort och duktigt av stora

Hattis: Välkomen hem igen  Skönt att vara hemma nu och mysa, hoppas du känner dig piggare snart. Kram 

• smint

am: tyckte ocks¨din nya bild var tjusig

åh vad jag är ledsen att jag inte kan komma på lördag, hade varit så kul...  

• smint

Kikar in och önskar er alla en trevlig tråddejt och en fin vecka som kommer. Skall försöka få några timmars sömn nu, 04.40 kommer taxin imorgon.
    blir nu internetfri i en vecka, kommer kännas märkligt.
    kraaam

• smint

hallo hallo

nu är vi hemma igen, så skönt på ett sätt men vi har haft så skönt. Bara badat,solat, och ätit gott.  Landade dock mitt i natten så är rätt mör idag

ger mig inte in på att läsa i kapp en vecka, eller ni kanske inte har babblat så mkt  Får se om jag orkar

Men ang stängt forum så är jag gärna med på det, och tycker ju inte att man skall vara anonym där då är det ju ingen poäng med det?

AM: Vad har du opererat?

Snaily: Lycka till imorgon. Kram

• smint

godförmiddag, hamnade i soffan efter lämning, trodde inte H skulle sova så länge men han sover än.  Jag har precis beställt vinterjacka från Ellos på 50 % får se om den håller måttet, annars åker den tillbaka. Gillar rabatter

Liten: Bra jobbat med blixtlåset, jag hade gett upp Men skulle kanske gilla att sy om jag hade en symaskin. Lycka till i veckan, hade nog också brutit i hop nu och då om jag varit själv en vecka..

BS: ja dagis kanske kan göra en utflykt och plocka äpplen om det inte är för långt att gå?  och göra en paj eller så?  Vi gjorde äppelmos förra terminen på ngn avdelning. Tipsa om det, eller ta med till stallet när Iris rider?

Skall åka till närmsta blomsterhandel efter lunch och inhandla lite fina krukväxter, måste be om expertråd där, vill ju ha ngt som håller iaf till i vår

• smint

oj mitt engelska förråd står också stilla, ändå har vi engelsktalande i familjen... 

Blev inget blomsterbesök idag, orkade inte, var så skönt att bara vara hemma med H i lugnet.. Men har sparat tipsen av er till imorgon. Ja gröna palmliknande hade vi i höstas men det är ju ingen färg... Men dom levde och frodades till min mamma lyckades vattna dom för mkt under en vecka när dom var här, dom har ju vant sig vid min vattning så dom gillade inte allt vatten...

nu ringde min mamma och hade panik på fb, skall jag försöka guida henne genom förändringarna, jag kikade in på fb på kreta via en dator och tryckte bara ok och sedan kunde jag skriva på min status, men hon kan inte skriva alls.. kommer knappt ihåg vad man skulle göra..    Men tycker det blivit mkt sämre nu. 

• smint

vi var också i egypten i mars en gång, rätt tidigt på säs och det var inte spec varmt då, men kanske bra temp för bebis

• smint

September: Hoppas det går bra att vara själv med båda. Men det går nog bra  

Migglan: haha förlåt men det lät lite roligt när du beskrev hela räkmackan.  

Det beror v'l vilket land du åker till om du behäver vaccinera eller inte?    glass gjorde vi så nu att hon fick bara äta glass från affären med papper på.  

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!