Klockarbol - vilket helveteshål du ramlat ner i. Alla sympatier och allt stöd från mig. Kram!
Piggelin - hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att ni klarar er ifrån magsjukan. Det var en stor skräck för mig också. Samma dag som Lilla kom var maken kass i magen, så kass att vi ett tag inte trodde att han skulle kunna följa med mig in. Men vi klarade oss. Har du fått sova nåt vettigt nu annars?
Ang sömn. Lilla sov bättre inatt och har idag inte bajsat lika förtvivlat heller så jag ser en ljusning i mörkret. Idag är jag gräsänka och tänker nog gå och lägga mig så snart jag kan för att försöka sova ikapp lite. Maken har dessutom nåt hemligt hyss på g i helgen. Spännande. Jag har fått veta så mycket att vi ska åka bil, barnen ska med och vi ska sova borta natten till söndag.
Muggles - min mage blev stor fort med Lilla, jag fick byta byxor redan i v 7-8 ca (delvis pga att jag mådde illa och inget fick sitta åt). Den växte superfort i början men "lugnade" sig mot slutet så när BF kom var jag ungefär lika stor som med Stora.