Välkomna till Tivoli Empatia!
Tjoho och tack för tummar!
MSW: vilken koll du har! Imponerad! Tråkigt att höra att du bröt ihop igår Tur maken kunde trösta... Kram!
Nenne: lycka till med renoveringen - låter som att det blir finfint när det blir klart!
Telis: haha, blöjhistorien var charmig
Håll tummarna för mig kl 10 - ska ha mitt utvecklingssamtal (läs: prata lön). Vill ha 3% i år men vi får väl se...
Porchez: låter lovande med nya grabben! Hoppas verkligen att han inte är ngn player. Lycka till med jobbet, hoppas du får det.
Ore: du får jättegärna hälsa på 8/4!!! Men får jag be dig kika förbi här i så fall? Jag kommer nog inte vara så rörlig... (för jag hoppas ju på att A och B är kvar i magen då). Stackare som hade så ont och höll på att svimma
Lappis: jag såg nog samma inslag som Fossing igår. Tydligen har Tepco inte informerat regeringen om all info och dessutom försenat, så paradoxalt nog vet vi i väst mer och snabbare vad som händer (eftersom våra experter tydligen är där och mäter själva). Usch, det är jättehemskt det som redan har hänt - tänk så många som förlorat sina hem och allt de äger och har. Och så kanske strålning på det.
Tillbaka från utv.samtalet som var väldigt bra! Jag har nog aldrig fått höra så mkt beröm *glad* Fick det jag ville i lön och en förfrågan om vad jag tror om en (mellan)chefstjänst när jag är tillbaka. Ja tack sa jag Fast jag tar det med en nypa salt eftersom min chef är världens veligaste och kan ändra sig 100 ggr på vägen dit, men det lät seriöst. Om det blir av så verkar det bli av till hösten el så, så det var inget konkret nu iaf.
Iaf, när jag var på väg därifrån så kändes det inte alls bra i magen, så jag är uppenbarligen inte sjukskriven i onödan Jag har iofs inte haft chansen att vila så mkt idag alls än (jo nu ligger jag i soffan) för jag var uppe rätt tidigt och hjälpte mamma få iväg Moa till dagis (mamma lämnade som hon brukar på tors), sedan dusch och frukost, så iväg till samtalet med chefen. Sedan lunch med kollegerna på jobbet och då sa magen stopp. Känns som en "tyngdkänsla", inte alls behagligt. Man vill bara hålla upp magen med en hand för att avlasta och gå och lägga sig. Tänk vad snabbt det har gått uför!