Välkomna till Tivoli Empatia!
Linn89, ursäkta om jag kommer som värsta neggot, men har du tänkt igenom marknadsunderlaget för den idén tillräckligt? Jag har flyttat till-vad det verkar-samma upptagningsområde som du, eftersom du nu pratar om Öland. När vi fortfarande bodde i Sthlm, var jag på god väg med idén att driva företag utan butik, och ha atlejé hemma. Även i Sthlm, där det finns gott om kundunderlag, kan jag säga att de jag känner som arbetar på det sättet får slita hårt för att få ihop det, och det räcker inte med bara bröllop, utan man behöver en god bas av företag och framförallt en hel del begravningsjobb för att ha en chans att ta ut lön på det hela. Just bröllop tjänar man ju rätt kass på egentligen om man ska vara krass-men det är bra att ha för hemsidan och snacket mun till mun.Jag har helt lagt den tanken åt sidan där jag bor nu, åtminstone som enda ben att stå på i företaget.
Helt talat för egen del och av egna slutsatser av alla dem jag pratat med i ämnet.
Nenne, tack för dagens garv! Linda Isaksson...hihi! Förresten, ang fika, så tror jag jämt att du står i folkdräkten i Dalarna och glömmer att man kan fika hos dig längs östkusten! Jag får skärpa mig!
Mugglan vad GÖR ni då, för att veta säkert vem som är vem? Ritar på barnen lite?
Vad glad jag är för din skull att allt har gått så himla bra! Det känns helt overkligt, med våra deppsnack runt ivf:er och eskimåer alldeles nyss. Var det inte nyss? Och läskiga operationer och hela den hemska pärsen sedan! Och nu är ni FEM därhemma!!!
Själv känner jag mig så långt ifrån alltihop att jag inte knappt fattar att jag iddes försöka-as if it could have been så att säga, men det kan det ju uppenbart för vissa, även om det tickat långt på livsklockan.Tja, vi försökte ju verkligen iaf.
Annars hänger jag med lite illa här, jag har så att säga tappat tråden lite (haha-gu vad fyndigt) men det blir så mellan varven för oss alla väl, med allt vad man håller på med.
Valpkurs har vi börjat nu i tisdags, så nu ska det bli ordning! Annars är det väl inte så mycket ordning-vem orkar städa när man ju vill vara ute under äppelträdet och ligga på en filt med vovve och son bland tusenskönorna?