Tur & retur
just långtråkigt är jag INTE orolig för den här gången!
o nu ska vi nog ut o trängas på stan en stund, fick ordning på matfördelningen på julafton igår o ska handla o fixa lite oxå
just långtråkigt är jag INTE orolig för den här gången!
o nu ska vi nog ut o trängas på stan en stund, fick ordning på matfördelningen på julafton igår o ska handla o fixa lite oxå
nej vi har ju visserligen varit där förr men nu tillsammans med vänner som inte har det o massor med insidertips att gå på så blir det nog fullt upp o en del nytt för oss oxå!
God fortsättning!
O grattis till beställd resa o att du är nöjd med datorköp, muffins!
Istanbul har wifi, men den funkar sådär, tror inte maken lyckades koppla upp sig i lördags när vi passerade. Men i princip ska det gå och vi var drä rätt kort så jag tror inte han ansträngde sig så värst. Längst bort, vid Starbucks (andra änden från där man kommer in i avgångshallen som transitpassagerare, då kommer man till foodcourten). Men på 5,5 timmar hinner du nästan en sväng in till stan...
är jag så totalt förutsägbar, tom kvasianonymt på nätet?
Jodå, vi hade det fantastiskt. Inte så mycket sol, men drägliga temperaturer, ljus och Kairo in på skinnet. Det behövs ibland!
Gdansk tror jag är fint annars, har varit på den litauiska kusten o det var mysigt. Vi åker till Petersburg i maj o det ska bli kul - jag behöver nåt att se fram emot, men maken kan inte vara ledig tidigare tyvärr.
Krakow har jag bara varit över dan o i Warszawa resten av samma helg men det var fint båda tyckte jag!
Petersburg åker vi mycket riktigt bara vuxna.
Duktigt med språkkurs! Jag funderade i höstas på att gå typ en fotokurs eller nåt, lära mig lite mer på riktigt O så har jag önskat mig lite utbildning på jobbet, både språk och annat finns det möjlighet till, pratade med chefen i fredags faktiskt. Jag skulle behöva något för att känna att jag utvecklas, det var länge sen (även om vi har ett pågående lärande på ett sätt så behöver man ibland ta större mer medvetna kliv i tillvaron).
Igår pratade vi med våra medresenärer från Kairo till nyår, vilken bergodalbana de senaste veckorna varit - det anade vi liksom inte när vi kom hem.
Fantastiskt vad med planer, vi är inte i närheten av det! Men är kanske sämre på att planera i förväg? Tja, vi ska ju till Petersburg med svärisarna i maj iaf.