Inlägg från: Medea |Visa alla inlägg
  • Medea

Era snuskigaste historier (ej S.e.x)

OK, here goes.
    När jag var liten hade jag två jordekorrar (hette de i djuraffären). De fick nya kullar ungar varannan månad; små, nakna och blinda. Jag hade en bra deal med den lokala djuraffären och gav ungarna till affären i utbyte mot en påse spån (tror i efterhand att djuraffären "gjorde sig av med" ungarna på något sätt). Jag hade snickrat ett litet trähus med ett avtagbart tak så att man kunde se hur många ungar honan hade fått. I en kull visade det sig att det var en jordekorrunge som var dödfödd. Jag såg det ganska omgående men vågade inte flytta på den döda ungen eftersom jag tyckte att det var så läbbigt. Den fick alltså ligga kvar i två dagar. Då fick jag plötsligt se att mamman satt och gnagde i sig den döda ungen. När jag upptäckte det hade hon bara huvudet kvar. Uräckligt. Vet att det är naturligt men ändå.

Annars hatar jag pälsängrar och stadsduvor (luftens råttor).

• Medea

Marian, du glömde berätta att pälsängrarna "ömsar skinn" eller nåt så man kan se spår av dem överallt i form av gamla randiga skinnskal. YUKKK
    Ofta äter de upp ens dyraste kläder och struntar i de billiga. Tror att pälsängrar är vanligast i gamla lägenheter.

Vilka andra former än larvform finns det?

Svar på tråden Era snuskigaste historier (ej S.e.x)