MiaAnd skrev 2011-07-04 16:24:47 följande:
Klart att nånting ska strula så här på slutet. Visade sig att våra ringar inte alls var klara. Hon hade varken putsat eller graverat dem och så har hon mage att säga att hon tänker åka på semester i 3 veckor!! Vi gifter oss ju för sjutton om mindre än två veckor!! Hur f-n tänker hon?? Efter många turer hit och dit ska vi iallafall få komma och hämta dem på onsdag och då ska de tydligen vara graverade också. Suck. Jag är jättebesviken och nervös att vi inte ska hinna få ringarna i tid. Tänk om vi inte blir helt nöjda då? När ska hon hinna fixa det då? En riktig tidsoptimist är vad hon är. Grrr... Och så säger hon att hon trodde vi var överens om att det var sista dagen. Hon har inte sagt ett ljud om det. Och hon var ju inte ens klar då. Hoppas ringarna är fina åtminstone!
Försöker mitt i allt detta planera en möhippa för en kompis och det är helt omöjligt att få till och tiden bara rinner iväg. Hon jobbar nästan varje helg och när hon är ledig då är det nån annan som har planerat nåt, osv. Verkar dessutom som att det hänger på mig om det ska hända nåt överhuvudtaget. Snart skiter jag i alltihop känns det som.
Så, nu har jag fått skriva av mig lite. Hoppas ni orkar lyssna på mitt gnäll idag...
fy vad tråkigt, var samma för mig med guldsmeden fick gå flera vänder dit å förklara å påtala saker de glömt som gravering men tillslut blev den som jag tänkt mig. Hoppas era ringar blir det med. håller tummarna för er