16 juli 2011
Hejsan alla blivande brudar ;D....
Jo jag ska också gifta mig den 16 juli...så snart gäller det...jösses va det går fort nu...man tror ju man har hur mycket tid som helst men nu börjar planeringen man gått å burit på i hjärnan ta plats lite mer...:S..
Vi ska ha trädgårds bröllop på min föräldragård...min pappa har två gårdar och det ena är k-märkt gammlat hus med kringbyggd innegård så där inne ska vi viga oss och festen vara...har inget vigsel program direkt...utan blir borglig vigsel med lite sång å så...håller på att leta...:S...fest programet är så gott som klart ska finslipas lite..ringarna beställda...klänningen på väg hem...!!!så har lite med blommor å sånt kvar att beställa...vi blir runt 55 per...så nu närmar dt sig och man letar deckorationer och ljusslingor ...ja allt...:D....
har dock kläder till barnen kvar att köpa ....har tre st...en tös på 3 år...en grabb på 10 år..en tonårig dam på snart 15 år...så det lär inte bli lätt att hitta rätt kläder till dom..:S...men skam den som ger sig...:)
Skor till mig är dock inte klart...svårt ..måste ju ha skor man kan ha på gräs...så det får bli med hel klack ..men man ska hitta det oxå :/....!!!!!